wie knutselt ook wat voor opa ivm vaderdag?

Discussion in 'De lounge' started by giebel, Jun 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Ik weet wel dat opa niet de vader van mijn kinderen is en ik koop zelf ook wel wat voor de opa's, maar toch knutsel ik ook graag wat met de kinderen.

Maar ik weet nu echt niet wat en zondag is het al vaderdag. Er staan zoveel dingen op internet en toch het juiste idee nog niet gezien.

Voor de oma's had mijn dochter bloemen geknutseld en de jongste een vaas versierd. Dat viel erg in de smaak maar nu...

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Boekenlegger
    Etiket op een wijnfles
    Koffiemok verven of een bloempot

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,296
    10,265
    113
    Je zou kunnen kijken bij het topic knutselen voor vaderdag :)

Even zo maar waar ik zo aan denk.
    Parkeermeter in de vorm van een auto. Ook te vinden op internet. Een auto knippen en versieren. Raampjes uitknippen voor de tijden en vast maken met splitpen.

Stropdas, knippen uit stof en kinderen versieren dit met verf of stiften. Wil je het netjes doen kun je een patroon vinden op internet en versier je het met stofstiften.

Van papier mache een schaaltje maken, schaaltje met folie bedekken, papier mache bedekken, als het doet met gekleurd papier hoef je het niet te schilderen

Potje beschilderen en aflakken met mooi plantje of kruiden

Fotolijstje maken met ijsstokjes (action heeft gekleurde) met mooie foto of tekening

Boekenlegger

En wat altijd goed is (als je geen suikerziekte hebt) samen met je kind (eren) koekjes bakken en in een mooie trommel of pot stoppen. (De koekjes niet je kind ;) )

Raggy81 likes this.
  4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Oh zeker knutsel ik met de kids
    Helaas nu niet op tijd gestart en nu op vakantie niks mee.
    Maar wel een rolmaat besteld met opa/papa je bent mijn maatje

Heb al es eerder een papieren tray voor bier beplakt en weet laten schilderen en dan 4 lekkere biertjes erin gedaan

Had voor nu een zelfgemaakte parkeerschijf in gedachte

5. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Wij gaan vandaag een blauwe kaart knutselen voor opa in vorm van een auto zoals hierboven benoemd :)

Ze lagen als bouwplaat in een winkel om gratis mee te nemen dus kleuren, knippen en in elkaar! :)

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Oh das handig

7. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb voor de opa's van de jongste der voet en handafdruk in gips. €1,35 bij action.
    De oudste kanvas schilderij gemaakt waar ik met schilderstape opa op heb geplakt. En er afhaal als ze klaar is met verven.

Share This Page