Spiraal en zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MariamZ, 7 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

tot mijn grote grote schrik. Voelde ik iets prikken beneden en Mn spiraal hing er voor de heft uit en het was vrijdag avond. Maandag ochtend vandaag dus de gyn gebeld en Mn verhaal gedaan. Om 4 uur een afspraak voor een echo Maarn moest wel even een test doen. Bij de ah een test gedaan en heel duidelijk. Ik ben kapot. Ik zou weer na 6 jaar tijd gaan werken en gebeurt er dit. Ik weet niet eens of ik t aankan zo kort op elkaar kindjes. Weet niet wat ik met dit verhaal wil....

2. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Mn testje

Bijgevoegde bestanden:

3. K00

K00 Niet meer actief

Jeetje wat heftig!! Ik snap dat je daar van schrikt. Dat is niet wat je wil, als je voor een spiraaltje gaat.
    Ik kan alleen maar zeggen ; neem de tijd om na te denken en keuzes te maken. Uiteindelijk weet je wel wat je moet doen!

4. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Oh wat heftig zeg, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. De test lijkt ook wel erg duidelijk om vals te zijn. Ik zou het even allemaal laten bezinken en goed met je man bespreken wat jullie samen willen. Succes met je beslissing, hoe die ook gaat vallen!

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

En Ohja heb 7 maanden geleden mijn tweede keizersnede gehad

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oo wat bijzonder dan he.
    Ik ben wel benieuwd hoe ver je nu dan bent. Ik neem aan dat je het ook wel even moet laten zinken...

Is dat een ah test of action..
    Vanmiddag een echo ik ben benieiwd meis ik ga dit topic even volgen.

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat heftig zeg..
    Kan me voorstellen dat je in paniek bent.

Ik zou het even laten bezinken.
    Alles op een rijtje zetten en praat erover met je vriend/man/familie.

Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen.

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Action meid. Ik dacht doe gwn goedkoop als t niks is geen geldverspilling. Ja vanmiddag om 4 uur echo

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ach hemeltjelief, er is weer een maand voorbij....

Masky, mutskuh, RoGiJuLi en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Een paar jaar voor onze kinderwens lag mn koper spiraal ook ineens in mn slip Niet zwanger, maar wel een gekke ervaring. Testte je vorige maand ook niet licht positief? Was je toen nog naar de huisarts geweest? Benieuwd hoe ver je bent! Succes met alles!

Edit; wat betreft je keizersnee, ik raakte een kleine 2 maanden na een vergelijkbare operatie (onverwacht) zwanger van de 2e. Mocht niet uitmaken volgens de gyn. en gelukkig ook idd geen last van gehad.

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Waarom ben je niet naar de dokter gegaan vorige maand toen je ook al
    Problemen had met je spiraaltje? Of in maart toen je ook en rare test had?

Zonder echt lullig te willen doen snap ik niet dat je al drie maanden op
    Rij aan t testen bent en nu ineens zwanger bent.

Pipo30 en nizzie86 vinden dit leuk.
  12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Dat is schrikken ja! Emotionele achtbaan zo ongepland zwanger raken terwijl je denkt dat het qua anticonceptie goed geregeld hebt (weet ik uit ervaring)... Sterkte! Echo nu afwachten en dan tijd nemen voor alle emoties en gedachten, zoiets heeft tijd nodig om te landen, zet je wereld op zijn kop...

13. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb vorige maand gebeld en gevraagd voor de echo vanwege enorme buikpijn. Toen zei ze dat t erbij hoorde.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Exact mijn gedachten...

RoGiJuLi en Izzie7676 vinden dit leuk.
  15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Heb je ook verteld al
    Maanden rare zwangerschaps testen te hebben en gezegd dat je geen vertrouwen had in het spiraal? Dat je het gevoel had
    Dat het niet werkte?

16. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

@Beheer dit topic mag gesloten worden. Ik heb nu wat anders aan Mn hoofd dat dit gezeik

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Fijn dat het toch per ongeluk gelukt is,geniet ervan.
    Je bent er vast zo aan gewend,en ik wens je een goede zwangerschap.

RoGiJuLi vindt dit leuk.
  18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Kan je wel gelijk het beheer inschakelen maar er zijn hier mensen die serieus op je topic reageren. In je vorige topic hebben mensen ook nog belangstellend gevraagd wat de ha zei maar dan geef je geen reactie meer. Als je dat spiraaltje niet vertrouwd, gebruik je er een condoom bij als je je zo kapot schrikt van een zwangerschap en dit er eeecht niet bij kan hebben.

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Zal dit een zusje van die Saraahh ofzo zijn. Of het zijn gewoon dezelfde. Die verwacht ik tenminste ook elk moment weer.

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Oh,en trouwens,ik heb 2 keizersnedes in 11 maanden gehad,zeker niet ideaal,maar met goede begeleiding komt het vast wel goed.(hier ook onverwacht zwanger,ik was namelijk gesteriliseerd,en kwam er pas bij 19 weken achter)

Deel Deze Pagina