Ik had me zoooo voorgenomen om deze ronde mezelf niet gek te maken met zou het raak zijn ja of nee? En toch doe ik het weer. Heb alles nog eens goed nagelopen, en volgens mijn slijm, testen en ovupijn. Moet ik afgelopen zaterdag mijn ei hebben gehad. En tja.....das dan misschien weer mijn gekronkelde gedachte, maar ik kan maar niet uit mijn hoofd krijgen dat een bervuchting op valentijnsdag toch wel een erg mooi idee is Geklust op woensdagavond dus die is op het randje, en op valentijnsdag zelf (Mijn partner maakte zelfs nog het grapje dat ik een bevrucht eitje van hem kreeg voor valentijn ) En nu moet ik dus nog tot 28 februari wachten en hopen dat ik dan niet ongesteld wordt. hihihi. Hebben jullie dat ook dat je toch steeds opnieuw na iedere eisprong zowat letterlijk je uren afteld tot je NOD, ook al neem je jezelf nog zo voor om het iet te doen
Hahaha, ja ik ken dat.... Als je ongi bent, kijk je uit naar je ei en als je je ei dan eenmaal hebt gehad, kijk je verlangend uit naar je NOD. En hoop je, smeek je, bid je dat je NIET ongesteld gaat worden. Ik kijk ook weer uit naar mijn NOD. En ik hoop dat we dit keer iets te vieren hebben!
Hoi, Ik had het de eerste 4 rondes ook heel erg, ook al nam ik me voor er niet te veel mee bezig te zijn. Na 4 keer zwaar teleurgesteld te zijn geworden, toch maar besloten er wel mee bezig te zijn, maar niet meer mezelf gek te maken. Ronde 5, heb ik helemaal niet zo bewust geklust. En deze ronde weer ovu-testen aan het gebruiken, toch probeer ik nuchter te blijven en niet te veel te verwachten. Uiteindelijk kun je na je ei-sprong niets meer doen om zwanger te raken, j e kunt alleen maar afwachten. Heel veel succes en hopelijk is het voor jou deze ronde raak, ik zal voor je duimen
Ja heel erg herkenbaar! Ik ben ook vaak aan het rekenen: - dan kan ik testen, dan kunnen we het dan gaan vertellen - dan ben ik uitgeteld... leuke datum! ach ja hoe kun je jezelf gek maken... maar om er niet mee bezig te zijn lukt volgens mij niet... tenminste mij niet.. :-#
heb dat ook hoor had ook mijn ei volgens de testen was hij za en zo posi (zie album) mijn vriend zei ook al voor valentijn krijg je een baby van mij hahaha heel grappig . heb ook heel wat pendels dus wie weet ! baal er ook van ik kan pas 2 maart tsten
Toen ik nog niet bezig wat met kinderen krijgen had ik zoiets van nu alweer ongi? En nu..... wat duren de twee weken lang vooral als je er zoveel mee bezig bent, als ik net als de afgelopen maand ongi was geworden, dacht ik er tot aan de vruchtbare periode niet veel over na, en nu ben ik er de hele tijd mee bezig. Pfff wat kunnen we ons zelf ook gek maken
Ik moest vandaag mijn ei hebben gehad, maar zaterdag had ik enorme pijn in mijn buik links en ik denk dat hij eerder was. Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar de laaste keer was hij 30 dagen dus had ik de banner op 29 dagen gezet vandaar, maar als ik het uitreken kan ik dus 2 maart testen. Vind het leuk dat ik nu weet dat er meer dan kunnen testen
ok ik heb ook anderhalve dag pijn gehad ! je kunt je ook opgeven op het nod for. en dan maar dan is 1 maart je NOD en 2 maart bij de test marathon !
Ik zit al bij het NOD forum van maart. Volgens mij is mijn NOD 1 maart, jemig heb ik het ook nog verkeert ingevuld pffff ga het nu proberen te veranderen
nee hoeft nie 1 maart nod 2 maar testen dat klopt volgens de tellingen moet je 1 dag na je nod testen
Ik heb het veranderd alleen is het roze huis weg, er zullen vast wel dames zijn die hem er weer opkrijgen Heey bedankt en we houden elkaar op de hoogte.
Pfff fijn te lezen dat ik niet de enige maf ben Aftellen geblazen. nog 12 dagen tot mijn NOD. Maar ik neem me voor (en hopelijk hou ik dat vol hihi) om pas een week na mijn NOD te gaan testen hihi. Zou eigenlijk mijn NOD op 6 maart hebben, maar aangezien mijn ei nu zoveel vroeger was (zaterdag i.p.v. as woensdag) ga ik even uit van 14 dagen na ei en is mijn NOD dus 28 februari. Maar goed. Just voor de zekerheid hihihi. SPANNUND! Iedereen heel veel succes deze komende dagen/weken. We houden mekaar op de hoogte! Fijn om af en toe van je af te kunnen schijven. En lang leve de ovupijn! (anders had ik mijn ei gemist ) Liefs Paske