Grrr even klagen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Puppy78, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.986
    113
    Tja, ben ik dan de enige die het van een andere kant bekijkt? Misschien vonden ze het serieus wel gewoon veel te wild gaan en ja ze hadden dat beter op dat moment kunnen zeggen dan, maar het is waarschijnlijk echt gewoon goed bedoeld. Het zijn toch goede vrienden, dan sturen ze heus niet zo'n mailtje om jullie even voor lul te zetten, maar omdat ze misschien wel echt geschrokken waren.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Maar welke goede vrienden sturen nou een mail. Dat is toch zo onpersoonlijk als het maar kan. En er is een heel verschil tussen het shaken-baby syndroom en gewoon een (in hun ogen te wild) spelletje met je kind doen. Ze hadden gewoon niet zo snel hun conclusies moeten trekken en zich zelf even verder in moeten lezen in het onderwerp.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.986
    113
    @mermaid: ik zeg ook dat ik het mailtje niet zo netjes vond, maar hoe weet jij nou dat het er niet echt te wild aan toe ging. Je was er niet bij in die kamer neem ik aan.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ken TS persoonlijk en ik weet zeker dat zij echt niet te wild met haar kind doet...

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kan me niet voorstellen dat het zo wild ging dat er sprake kon zijn van het 'shaking baby syndrome'.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

#26 Rosado, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2009
    Nee, inderdaad...Maar ja, op sommige mensen is het spreekwoord met de klok en de klepel wel van toepassing....

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou helemaal van mijn stoel vallen van verbzaing en dat ook terug mailen. Vragen of ze eens naar hun huisarts willen gaan en willen vragen wat dat schudden inhoudt, want van een spelletje "van-voor-naar-achter" zal een kind dat echt niet oplopen.
    Lijkt me trouwens dat dat een vreselijk overbezorgd ouderkoppel is/wordt? Arm kindje... ;)

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik had een artikel opgezocht erover en het terug gestuurd en dan vriendelijk bedanken voor die bulls hit... alsof jullie je kind helemaal door elkaar schudden zeg.. het is maar een spelletje toch zoals het omschreven werd.. mijn dochter van bijna 5 maand vindt dat ook prachtig...

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    In mijn ogen zijn ze dat wel, maar ik zal er nooit iets van zeggen want dat gaat mij gewoon niet aan.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jemig zeg, ik had ze teruggemaild met de vraag of ze eens navraag willen doen hoe hard je wel niet met je kind moet schudden om shaken baby syndrome te krijgen??????
    Een wild spelletje kan heus geen kwaad ;)
    En ik had meteen gevraagd waar ze zich mee bemoeien en waarom ze zo moedig zijn om het in een mailtje te vragen.
    Triest zeg...

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

helemaal mijn idee, dat had ik ook gedaan.

12. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    iehhhh ik krijg helemaal kippevel als ik dit lees, kan hier echt boos om worden, zulke mensen!!!!!!

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik geloof helemaal dat ze het goed bedoelen.

Maar vind ook dat het en niet hun zaak is, en ze het niet via de mail hadden moeten doen. Als het echt vrienden zijn hadden ze het in je gezicht gezegd.

En blijkbaar hebben ze dat ook gedaan, maar dan hadden ze ook tevreden moeten zijn met je antwoord.

Erg lullig om dat zo te doen. Net alsof jij (bewust) je kindje kwaad zou doen :$.

Deel Deze Pagina