Hoi hoi, Heb er tot 2 maanden geleden ook heel erg last van gehad en een collegaatje van mij ook! Ook geen rot fruit alles schoongemaakt !we werden er helemaal gek van ! Achteraf bleken we in de vooraad kast nog in kado verpakking bloembollen te hebben liggen van een andere collega gehad en toen we die weggooiden heb ik geen vliegje meer gezien! Misschien breng ik jullie op ideeën en anders heel veel succes en verder niet echt tips eigenlijk! Gewoon heel vervelend! Succes, groetjes kylain
Ja, hier ook veel last er van.. terwijl ik ook de oorzaak niet kan vinden grrrr... doodmeppen maar, zit niks anders op.. helaas!
Wij hebben zo'n blauwe vliegenlamp. Ongezellig oerlelijk ding, maar wel effectief, ze worden allemaal geroosterd We zitten wel op een boerderij, dus ik kan bijna niet zonder zo'n ding, anders heb ik écht een vliegenplaag binnen blllllggg
Ik snap ook niet waar ze op af komen. Hoe kunnen ze nou in een dichte prullenbak komen? Als ik die open doe, komen er altijd 100 van die stomme beestjes uit. Maar die witte wijn en azijn ga ik wel eens proberen.
Kan het ook met een ander soort alcohol? Ik drink namelijk geen wijn en heb het dus ook niet in huis.
pak eens een fles rode wijn. of doe wat rode wijn een een bekertje ofzo of in een lege ranja fles, zeker weten dat de vliegjes daar op af komen, had het in de kraam week van onze eerste, maar toen kwamen we erachter dat we nog aardappelen hadden liggen in de kelder die dus aant rotten waren . Maar die fles zat in no time vol met vliegjes!
Oh verschrikkelijk! Wij hadden er vorig jaar echt extreem last van. Ik durfde niet eens meer door de kamer te lopen en tegelijkertijd te praten. Bang dat mijn mond dan vol zou komen te zitten met de vliegjes... Ik heb alles geprobeerd, maar niets hielp. Totdat... Ik ze allemaal heb opgezogen met de stofzuiger. Een paar keer per dag en een paar dagen achter elkaar. En elke keer nadat ik ze weg had gezogen ging ik alles helemaal schoonmaken. Ja je bent er een paar dagen bijna fulltime mee bezig, maar dan heb je ook resultaat... Veel succes met de rotvliegjes..
Met de stofzuiger, opstofzuigen. Als je je vuilniszak wilt verschonen, zet de bak dan buiten, anders vliegen ze allemaal weer door de kamer.
hier ook veel last van! kwam er achter dat het door oud papier kwam wat in de schuur stond.. zaten ze op pakken drinken enzo echt extreem veel dus gauw de boel buiten gezet maar de schuur blijft vol zitten en zodra de deur naar de keuken even op staat dan heb ik weer een hele boel binnen... ik vrees dat ik er niks aan kan dan dan ze steeds doodmaken of opzuigen