hallo we waren eruit,onze meisjes naam zou isa worden. nog steeds een mooie naam maar nu twijfel ik weer over noa of lisa.(nora ook wel leuk) ben alleen bang dat het allemaal te populaire namen zijn, al lijkt noa terug te lopen. heel graag jullie reactie, moet over 3 wk bevallen. dank jullie wel
Ik vind ze allemaal leuk! Wat een moeilijke keuze... Misschien moet je eventjes wachten tot ze er is. Wie weet, als je haar voor het eerst ziet ben je er wel uit! Succes!
Ik zou Noa doen. Isa is op zich mooi, maar ik kan er zo 4 opnoemen plus 3 Isabella's/Isabelle's die het zo afkorten.. Dan is voor mij de charme er toch een beetje af. Maar misschien dat er in jouw omgeving niet zoveel zijn
Lekker bij Isa houden!! Ik had bij mijn tweede ook ineens twijfels op het laatst terwijl de naam al bijna twee jaar stond! Hormonen!!! Want ik ben nu hartstikke blij dat hij zo heet als hij heet en dat ik niet wat anders heb gekozen met mn hormonenhoofd..
Hoi leuke namen. Ik vind Isa ook erg leuk. Noa hoor je inderdaad steeds meer. Zelf hou ik wel van wat apartere namen. Ik denk dat je diep van binnen wel weet welke naam het wordt. Je voelt vaak net wat meer voor een bepaalde naam,...Dan heb je 'het' gevoel. Maak je niet te druk over wat anderen eventueel denken of het leukste zullen vinden! Succes!
Gewoon beide namen Ik vind Isa zelf ook een mooie naam, was bij ons ook een optie geweest als 't een meid zou worden. Noa is ook erg leuk, snap dat je 't lastig vindt
Isa en Noa vind ik het leukst en Lisa en Nora eigenlijk niet. Zou dus gewoon voor Isa gaan (en anders Noa), super mooie naam!
Isa en Noa vind ik beide erg mooie namen! Ik zou het ook bij de eerste keuze houden! Ik was de hele zwangerschap overtuigd van de naam Sten en begon op het laatst ook weer een beetje te twijfelen (volgens mijn komt dat gewoon door de hormonen). Uiteindelijk onze 1e keuze aangehouden en nu ben ik ontzettend blij met deze naam voor onze zoon! Laat je even weten welke naam het is geworden?