grrr..haar verpest! HELP!

Discussie in 'De lounge' gestart door miekie82, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ok, wad al blond maar nu helemaal een dom blondje!

Gister mijn haar dus zelf geverft! met Holly Polly blond!
    Nou ik zie er niet uit! Geef zowat licht in het donker! Kan wel janken(ssstt..heb ik ook gedaan!)
    Het is nu oranje blond, nee staat echt van geen kant!
    Wat moet ik nu doen?

Morgen maar naar de kapper, kan deze er wat aan doen? Wil het liefst maar weer donker blond, kan dit?
    Iemand tips om het nu iets minder fel te krijgen?
    Ohhh..baal zo, en heb heel lang haar! Doe het dus echt nooit meer zelf!

kus miek

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.034
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kan je het proberen te wassen met Head & Shoulders, dit is nogal een agressieve anti roos shampoo. Het schijnt dat hiervan de kleur er sneller uitgaat.

Maar ik ben bang dat er niks anders op zit dan naar de kapper te gaan.....of je haar bruin verven ;)

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hoi hoi ... hahaha dat probleem heb ik ook gehad..en niet 1x :p naar een donkerdere kleur moet geen probleem zijn<-- behalve echte bruin , rood of zwart tinten... meestal deed ik er licht goud blond overheen dan trok de kleur wel bij( dus blond zonder oplichtings poeder)
    succes ermee! ik weet hoe jij je nu voelt ;)
    groetjes van Ramona

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Je hebt volgens mij ook van die speciale ontkleuringsshamppoos, misschien dat dat helpt ?

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Geen nood, geen nood!

Ik heb dit ook zovaak gehad. Poly blond sucks big time!

Eerst wassen met zilvershampoo, een paar keer achter elkaar. Dan trekt het gelige/oranje er een beetje uit. Als dat niet helpt (lees: als je haar nou écht een blamage is) kun je er een as-tint overheen gooien. Bijvoorbeeld licht-asblond. Maar niet de volle tijd laten inwerken want je haar is nu zo poreus dat het de verf snel opneemt! Kijk tussendoor gewoon even of het oranje al wegtrekt! Als het goed is ben je straks ietsje donkerder, doffer en absoluut niet meer kanariepiet geel of pipo oranje!

Sterkte!

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    thx voor jullie tips!
    Net mijn haar gewassen en tis echt drama! heb geen anti-roos shampoo in huis helaas..en tis weer eens ZONDAG!
    Heb ook een donkere vlek ontdenkt, dus mijn mannetje mag mijn haar echt niet meer verfen!
    Heb nu een petje op gezet, zou naar een vriendin gaan..pfff..heb inene geen zinn meer en wil de deur het liefst de hele dag dicht houden! hahahahaha
    Ga morgen om 9 uur maar gewoon naar de kapper, durf zelf niks meer te doen. Maar jullie denken wel dat de kapper er iets aan kan dan, zonder dat ik gelijk donker bruin of zwart haar heb? Wil dus gewoon donkerblond terug!

kus miek

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oooooh, wat balen! Ik weet precies hoe je je voelt! :) :) :)
    Morgen gewoon even naar de kapper gaan! Die kan je wel helpen.
    Er kan wel een wat donkerder kleurtje over heen geverfd worden.

Succes!

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    net kwam me buuf ff kijken, die is thuiskapster!
    Die schrok! hahahahaha
    Ze heeft nu niet de spullen in huis om me te helpen, dus helaas!
    Maar...ze beloofde me, dat als i morgen ochtend naar de kapper ga ik morgen middag weer normaal haar heb!
    Ze rade me sterk af om er zelf weer wat me ete doen, gewoon naar de kapper!
    gaat em wel geld kosten, maar dat boeit me niet!

Ben gewoon zo bang dat er echt niets meer van te maken valt! pfff..waarom heb ik het gedaan! hahahaha

kus miek

9. Milla

Milla Niet meer actief

Heb je geen kennis of oma ofzo met zilvershampoo?
    Ik hoorde op de radio dat het op veel plaatsen vandaag koopzondag is, misschien kan iemand even wat voor je halen?

Sterkte!

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou er zelf idd ook niks meer aan doen, maar ff doorbijten tot morgen... Een vriendin van mij had dit ook eens, en dacht toen dat ze er wel gewoon donkerdere verf overheen kon doen... (Was overigens ook het advies van de drogist..) Stond ze bij mij op de stoep met een petje op... "Mijn haar is groehoehoen!" De kapper is ik weet niet hoelang bezig geweest om het weer goed te krijgen....

Vandaag ff je petje ophouden en morgen als de wiedeweerga naar de kapper... Succes!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd ontkleuren..
    maar is het echt zo erg? Foto ! :p

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

is de albert heijn niet open bij jullie ken je ook zilver shampoo kopen als je het daar mee wast dan is het zo weg!
    niet in laten trekken dasniet goed gewoon ff een paar keer wassen!
    het zit in een paarse fles met een man en een vrouw erop met grijs haar!

succes!

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    zooo..heb dus de hele dag met gel/oranje haar met donkere vlekke gelopen..alá tijger zeg maar! Vriendin kwam langs en die begon spontaan te lachen, jaja tis niet overdreven, tis echt ERG!
    Ik heb er niks meer aan gedaan, en morgen ochtend 9 uur gaat de kapper zonder afspraak open. Mooi dat ik om 8.45uur voor de deur sta, zodat ik als eerste aan de beurt ben!
    Moet pas om 14.30 beginnen met werken en oppas is geregeld!

Nu maar duimen dat ze er wat aan kunnen doen! Maar dat zal wel toch!

kus miek

enne..bedankt voor jullie medeleven~! hahaha Foto? echt niet! Dit wil ik zo snel mogelijk veregten, en dat doe ik ook, zolang ik maar niet in de spiegel kijk!
    En ik me maar afvragen waarom Tijn me steeds zo raar aan kijkt..en dan net boven mijn ogen kijtk zeg maar! Hij toept nog net geen "poesssss" hahahaha

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihihih daarom verf ik mijn haar dus nooit zelf :)

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik hoop dat je nu bij de kapper zit (veel kappers zijn op maandag dicht)
    maar ga er alsjeblieft niet zelf aan lopen knoeien

zilvershampoo helpt bij een gele waas, niet als het echt oranje is.

as tint is leuk, maar je kan er ook grijs haar van krijgen.

als je meer dan een paar tinten wil verven, zeker bij blond, kan je beter naar de kapper. het kost iets meer, maar zoveel scheelt het vaak niet eens.
    en dan heb je in ieder geval wel een goed product voor je haar

16. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    zoooo ben ik weer!
    Met blond haar! hahaha
    Vanmorgen 9 uur stond ik voor de deru bij de kapper en kon zo terecht(kapper zonder afspraak!). Ze moesten wel lachen, maar zeiden dat ze veel erger hadden meegemaakt en opgelost!
    Ben 3 uur daar geweest en resultaat mag er zijn! Ze hebben eerst alles 1 kleur gemaakt (de gele kleur dus!) end aarna alles mooi geverft!
    Ben weer blij!

Maar..ik doe het dus echt nooit meer zelf! hahahahaha
    Thx voor de tips!

kus miek

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Gelukkig! Alles weer goed... :D

Ik verf ook altijd zelf, maar ik heb bruin haar van mezelf en ik verf het altijd donkerder, of ik doe er iets met een rode gloed in... Kan eigenlijk niet misgaan... Hooguit dat je een paar donkere vegen op je gezicht hebt zitten die er niet meer afgaan.. :) :)

18. Niet meer actief

idd bluesky dat heb ik dus ook... lichter maken doe ik zelf niet...

Wel blij dat je van je poessekoppie af bent.... En drie uur bij de kapper tja... je moet t er voor over hebben.....

Deel Deze Pagina