Nieuwe personenweegschaal nodig. Welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door suusje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hoi

mijn weegschaal is stuk. Het was altijd een prima nauwkeurig ding, maar kan deze in de winkel niet meer vinden.

Nu had ik er eentje bij de blokker gekocht van Soehnle. Ook digitaal. Verder geen extra's alleen digitale gewichtsaanduiding, maar deze ga ik vandaag terugbrengen. Als je er 3 x achter elkaar op stapt. Heb je 3 verschillende gewichten. Soms wel een kilo verschil.
    Niet goed voor mijn rikketik :)

Maar nu dus de vraag: wie heeft er een digitale weegschaal. Zonder vet.vocht berekeningen en heeft geen problemen met onnauwkeurige metingen? En natuurlijk dan de naam en evt. prijs.
    Want nu weet ik echt even niet meer welke te kopen.

Alvast bedankt,

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb er eentje een maand of twee geleden gekocht in de aanbieding bij de Kijkshop voor 29 Euro, het is eentje van inventum die als beste getest was door de Consumentenbond.
    Vind het wel een handig ding, heel soms scheelt het wel iets, maar echt geen kilo. En hij meet allerlei percentages, vet, vocht, weet ik wat. Moet alleen zeggen dat ik die dingen pas 2 x heb gemeten, denk er nooit zo aan.
    Had daarvoor zo'n 5 Euro-kreng van Ikea, nou dat ding geeft echt vanalles aan.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een digitale van de Hema, doet het prima.
    Koste volgens mij 16 euro.

Deel Deze Pagina