Ik heb half januari een miskraam gehad, 4 dagen daarna bij controle gyn was ik 'schoon' en was het HCG zo goed als 0. Na circa 2 weken voelde ik me weer goed, een beetje de oude. Naar mijn idee lichamelijk helemaal hersteld. Ongeveer 3 weken na miskraam kreeg ik klachten, zoals slijmerige afscheiding, misselijkheid, verstopping, steken in onderbuik. Eerst dacht ik: heftige eisprong. Maar werd steeds erger, in de ochtend (en soms ook avond) spugen en kokhalzen, lustte niet alles meer, erg moe, huilerig, vaak naar WC, gevoelige tepels. Voelde precies als zwangerschap. Maar urinetest (en later ook bloedtest) negatief. Precies 2 weken na begin van klachten (36 dagen na miskraam) werd ik ongesteld en klachten verdwenen als sneeuw voor zon. Omdat er zo'n duidelijke link lijkt te bestaan tussen eisprong-menstruatie en het voor mij zo herkenbaar 'hormonaal' aanvoelde, kan ik niet anders concluderen als een zeer heftige, lange PMS. Herkent iemand dit (na miskraam)? En was dit eenmalig bij jullie? Of hebben jullie daar nog langer last van gehad?