Ik ben inmiddels ruim 14 weken zwanger en heb sinds vandaag fikse buikkrampen in de buurt van mijn baarmoeder. Het is een constant soort kramp. Ik verlies geen bloed. Moet ik hier de verloskundige voor bellen? Of zouden jullie nog even afwachten?
Als je er je zorgen om maakt gewoon bellen hoor. Ik snap dat je dat misschien om deze tijd niet meer wil doen, maar bel dan gewoon morgenochtend.
Heb ik ook vandaag gehad ik heb zoiets zullen me banden of baarmoeder wel zijn ik maak me er niet druk om ik heb verder ook geen bloed verlies groetjes
Als het alleen is als je bijvoorbeeld opstaat of een beweging maakt, kan het gewoon bandenpijn zijn. Als je constant pijn/kramp hebt moet je de verloskundige even bellen. Dat heb ik nog nooit gehad! Bij twijfel altijd bellen, beter een keer teveel dan te weinig!! Als je niet naar het noodnummer wilt bellen, kun je ook eerst de huisartsenpost bellen om te vragen of zij je kunnen helpen. Zij kunnen ook eventueel aangeven of je de verloskundigen moe bellen...
Het kan idd goed bandenpijn zijn. Mocht er bloedverlies bijkomen ja dan zou ik als ik jou was wel je vk bellen. Hij/zij kan er echter weinig aandoen het is nog zo klein maar bij twijfel altijd bellen hoor. Ik heb in de 15de week bloedverlies gehad schrok me rot maar het is goed afgelopen. Heel veel sterkte en bij onrust lekker bellen!
Blaasontsteking schijn je volgens mijn vk in de zwangerschap niet te kunnen voelen zegt zij dan moet het aan het begin van de vagina pijn doen bij je clitoris zeg maar.
In mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gehad en toen deed de bm ook pijn... maar toen was ik al verder....
@ panther , dat is niet waar , ik had een fikse blaasontsteking en ik kwam der achter door krampen in me onderbuik....
Hoe ver was je toen? Ik was destijds ruim 30 weken en het deed pijn omdat de baby er tegen aan trapte. Dat doet deze nog niet. Vandaar mijn twijfel..??!
nou dan heeft je vk niet goed opgelet op school. toen ik 15 weken zwanger was had ik zo'n pijn dat ik amper kon lopen. dacht aan bekkeninstabiliteit maar de pijn kwam door blaasontsteking. de pijn zat rechts en steekte echt heel erg
Ik heb ook blaasontsteking gehad rond 19 weken zwangerschap en enorm pijn van gehad. Als je zwanger bent word de pijn vaak erger bij blaasontsteking werd mij verteld en dat was ook zo bi mij Ik had zo verschrikkelijk last er van, terwijl ik vaak een blaasontsteking heb gehad en buiten de zwangerschap om heb ik er nooit pijn van gehad
Voor zover ze nu kunnen zien was het geen blaasontsteking. Morgen nog eens plassen om dat op kweek te laten zetten. Bij de vlos zag alles er goed uit. Zij denkt dat de krampen komen door het groeien van de baarmoeder welke nu ter hoogte van het litteken van de keizersnede komt. Dit kán behoorlijke krampen en pijn veroorzaken en kan nog wel een paar weken duren.