grrr .... hoe durft hij???

Discussie in 'De lounge' gestart door MiSsTiek, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Pfff... moet het even kwijt hoor! :x
    Mensen kunnen niks meer hebben tegenwoordig, lijkt wel!

Ik moest vandaag naar mijn zus .. zou op haar kinderen passen!
    Zoonlief in de buggy gedaan en samen aan de tocht begonnen! Valt niet mee .. met 25/30 cm sneeuw!! :$

Onderweg kom ik langs een AH winkel, dus gelijk maar even boodschapjes halen!

Ik stond uiteindelijk in een lange rij te wachten wat ik overigens niet erg vind! Zomaar uit het niks komt daar een man (schat hem tussen de 60/70 jaar) die vóór mij in de rij gaat staan ...
    Mensen achter mij zuchten en ik haal mijn schouders op ..
    'ach' dacht ik 'ik ben in de kerstmood dus laat hem maar lekker voordringen' ;)

Vervolgens komt er een AH medewerker, die kijkt in mijn mandje (had 3 spulletjes) en zij zegt 'kom maar mee, ik reken dit wel snel af voor je .. hoef je niet in de rij te staan'
    Hartstikke aardig!
    Ik draai mezelf en de buggy om , om achter de medewerker aan te lopen. Tijdens het draaien raakt de buggy heel lichtjes het mandje van die bejaarde voordringer :x aan ...

Noooou ... wat er toen gebeurde!! :$:$

Hij draait zich om en zegt 'kunnen jij en dat aapje van je niet uitkijken,SNOL' :$:$ :(
    De mensen die achter mij stonden wisten niet wat ze hoorden .. allemaal stonden ze met verbaasde blikken!! :(

Ik laat het mij natuurlijk geen 2e keer zeggen dus ik zet de buggy op de rem en loop naar de onbeschofte meneer ... Ik ging voor hem staan, keek hem recht in de ogen en zei (boos) 'wilt u dat nog 1x herhalen?' :x

Hij zegt lacherig ' je hebt mij wel gehoord .. ' :(
    Ik was echt woedend en in staat om de man een rechtse te verkopen.
    Gelukkig bemoeiden de mensen die achter mij stonden zich er mee .. want ik weet niet wat ik gedaan had!
    Na wat woordenwisselingen met de andere mensen (ook over het voordringen) liet hij zijn mandje staan en is hij weg gegaan ..

:x:x
    Sorry maar wat een eikel!!!!
    Ik heb normaal veel respect voor ouderen .. en vind het geen probleem als mensen voordringen! Maar mij een SNOL noemen? Terwijl er niks gebeurd is ... ?
    grrrr ....:x Mijn bloed kookt nog steeds!!

Inmiddels ben ik bij me zus ff lekker aan het bijkomen met een kop chocomel ...

pff.. sorry hoor, moest het even kwijt! :)

2. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    wat een klootzak zeg, de kerstgedachte is weer ver te zoeken. Ze zeggen weleens hoe ouder hoe gekker. Wat een mafketel.
    Laat je niet je dag verpesten door zo'n eikel, hij is 't niet waard!

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Pardon? Wat een eikel zeg! Eerst zelf voordringen en dan ook nog zo reageren? Ik had ook ontploft hoor, echt niet normaal:x
    Je zou bijna nog even expres hard tegen z'n enkels aan rijden...

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat een ouwe lul zeg! sommige bejaarden maken er echt een potje van... en dan maar lopen zeiken over de jeugd van tegenwoordig he... bah ik zou ook koken van woede na zoiets hoor! het is dat je dan samen met je kindje bent he anders kon je best even losgaan tegen zoiemand... zou ik dan wel gedaan hebben denk ik.... wat een ongelovelijke eikel!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tsja...oudjes he. De mond vol over de 'jeugd van tegenwoordig', maar zelf hebben ze het asociaal zijn uitgevonden. Sommige dan...

Ik zou hem verbaal helemaal, finaal, en tot de grond toe afgemaakt hebben in die supermarkt, bejaard of niet.

6. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Ja, erg he .. ? :x
    Ik weet dat mensen wat chagrijniger zijn zo vlak voor kerst en met al die drukte in de winkels .. maar dit sloeg echt werkelijk alles!!

Hoe vaak ik wel niet een karretje tegen me hielen aan heb gehad met deze drukte .. dan is het gewoon sorry zeggen en weer vrolijk verdergaan!

Dit was gewoon zo onbeschoft ...
    Ik snap er nog steeds helemaal niks van ..

7. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Dat wilde ik dus ook doen ... maar hield me in!! :)
    Was echt in staat om alles wat los en vast zat er uit te floepen!! :)

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou ja wat een klootzak zeg... en dan te bedenken dat hij eerst al lekker voordringt.. en je nog denkt ach laat maar... waarschijnlijk kon hij het niet hebben dat die medewerker je wel even mee liet komen om snel af te rekenen...
    hoe vaak ik dat wel niet meemaak dat die ouderen proberen voor te dringen, en dan net doen of ze gek zijn ook nog... vreselijk... of in het verkeer... zelf oversteken terwijl dat niet kan wetende dat als een fietser of auto hen aanrijd ze toch wel fout zitten... pffff die ouderen maken er vaak misbruik van vind ik...
    niet allemaal natuurlijk maar ik maak het best vaak mee ..
    vind het knap dat je hem niet flink uitgescholden hebt ikz ou echt door het lint gegaan zijn, wat een mafketel!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik had laatst ook zoiets.. Ben hoogzwanger.. Loop door t pad. maar er stonden van die barleduc pakken op de grond.. En de rij voor de kassa was lang. wilde er langs naar een andere.
    Stoot per ongeluk zachtjes een wat oudere dame aan (dit gevalt 55-60) dus ik zeg nog jeee.. waarom staat alles zo vol. Met een lieve glimlach...
    Valt ze toch ook ineens uit! ja maar je rijdt wel tegen mijn heup aan!!!

Ik had echt zoiets van naja.. pffff.. zo hard was t niet deed t toch ook duidelijk niet expres.. en kon er ook nog eens niks aan doen. Ze had ook een stukje kunnen verplaatsten om me er langs te laten...

Mensen zijn zo chago. en vind de ouderen van tegenwoordig erug brutaal en onvriendelijk (behalve mijn opa en oma ;))

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik heb dit ook al meegemaakt meestal als ik een volle kar heb zeg ik vaak van ga maar voor. maar dan is de keuze aan mij ik zou ook boos zijn geworden.
    Je hebt ook van die mensen die elke keer in de rij van de kassa irritant met het karretje tegen je aan drukken keer op keer dan kijk ik ook wel eens even boos die kant op en dan weten ze precies wat je bedoeld

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier gister ook een voorval gehad met een oudere man.

Omdat ik niet durf fietsen met Tim erop, vervoer ik hem in de fietskar. Omdat daar geen verlichting aanhangt, heb ik er zelf van die reflecterende gele dingen aangehangen. Ik haal gisteren tim op van KDV, komt een oudere kerel van 60+ naast mij rijden, raam omlaag: mevrouw u heeft geen verlichting aan die kar. u bent een gevaar op de weg, en dan durft u er ook nog een kind in vervoeren. Najaaaa! Voor Tims veiligheid vervoer ik hem al in dat ding, krijg ik nog eens een lading over me heen! Mijn vriend riep nog na: Jah, je kunt er maar moeilijk een lichtbak aanhangen he!

Ik was er echt van onderste boven :(

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

alle eer aan jou dat je je ingehouden hebt. Heeft geen enkele zin bij mensen met Bord Voor Kop. Laat je kerst niet verpesten he! :)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    huh??
    wat een reactie zeg!
    idd nogal onbeschoft... eerst voordringen en dan die taal...

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nouja hahah, wat belachelijk!!
    Oude mensen zijn vaak onbeschoft hoor (niet allemaal natuurlijk, maar veel kunnen er wat van!)

15. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Eerst wil ik even zeggen dat ik het knap vind dat jij nog zo netjes ben gebleven. Alleen al bij het lezen van je verhaal gaat mijn bloed al koken.
    Wat een onbeschofte man!

16. Sierra

Sierra Niet meer actief

ja, klopt inderdaad! Hoe ouder hoe gekker lijkt het wel... Bij mijn vriend en mij laatst ook... we liepen de hond uit te laten.. we hebben hem ALTIJD aan de lijn omdat het nog al een dominant kereltje van 45 kilo is.

Afijn, we liepen dus om het hoekje van een gebouw met de hond netjes volgend naast ons, horen we om het hoekje een hoop gepiep en gegil ineens, van een andere hond, terwijl ze elkaar nog niet eens gezien, laat staan gebeten, kunnen hebben.

Rijdt er helemaal aan de andere kant van de voorgevel van dat gebouw (zo'n 15 meter verderop) een oude man in een rollator, die zijn hond dus gewoon los heeft lopen.. Nouuu wordt er toch ineens een toon tegen me aangeslagen!! JAAAA wat was dat! He! wat was dat nou!!!! Ja, jullie!
    Dus we stonden al zo te kijken van uhmm!?! zeg het maar!?
    Dus ik zeg al: Nou, uw hond schrok schijnbaar van de onze, maar ze hebben elkaar verder niet gezien dus ze hebben elkaar ook niet kunnen bijten. Zegt die man: "Ja, wat denk je nou muts dat mijn hond zo piepte omdat die van jou hem niet beet ofzo?" :$:$:$:$
    Dus ik voelde me al helemaal kwaad worden he, kan daar echt niet tegen.. Ik denk: NU weglopen, want anders komen er allemaal lelijke dingen uit..
    Dus we lopen weer verder en doen de hond weer naar binnen (waren bijna thuis) maar ik liep ondertussen zo te koken dat ik tegen mn vriend zeg: ik weet niet wat jij doet maar ik ga terug en ga hem eens vertellen wat ik ervan vind. (dat pad waar de honden uitgelaten worden is doodlopend, dus dat is makkelijk). Ikke hem opgewacht, en toen kwam ie ons tegemoet rijden. Ik vraag nog: was u dat nou net met die hond? "Ja, nouja, dat zou kunnen" pfff terugkrabbelen?
    Heb hem dus wel even vriendelijk verzocht niet meer zo'n toon tegen me aan te slaan, want dat pik ik dus echt niet. Ben heel netjes gebleven, en meneer krabbelde steeds een beetje verder terug maar vond toch nog wel dat wij onze hond aan zo'n stom touwtje lieten lopen :( en hij hoefde dat niet want zijn hond liep niet weg :(:( bljkbaar wel dus..
    kan zo slecht tegen zulke dingen.. en als je dan even je zegje wil doen, dan wordt er gewoon keihard teruggekrabbeld... mensen denken tegenwoordig niet meer na wat ze zeggen, en dat ze met Wat ze zeggen mensen dus echt wel tegen de schenen kunnen stoten... asociaal gebeuren tegenwoordig!!!!!

sorry hoor voor het lange verhaal, maar kan echt niet tegen dat asociale gedoe en de frustratie moet er af en toe ff uit :D

17. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Ja, dat zou kunnen inderdaad!!
    Maar ja, hij dringt toch zelf ook voor? Rare man hoor!! :(

Ook zoiets! Is toch erg he ... :$
    Het gaat helemaal nergens meer over!!! Gekke oude mensen .. :x

Ja, dat begrijp ik! :(
    Ik moet zeggen dat ik er ook even van ondersteboven was ...
    Stond naderhand te trillen als een rietje ... :)

Nee, het kerstgevoel is alweer helemaal terug, haha :p

Bedankt voor het lezen/luisteren! Normaal ben ik niet iemand die snel iets kwijt moet .. maar dit zat me zo hoog!!! Ben gelukkig al wat gekalmeerd! :)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ik denk vaak wel eens dat ze dan ineens gaan denken dat ze alles mogen en kunnen ofzo... juist omdat zij oud zijn!

19. Within

Within Niet meer actief

Pfff wat een **kel zeg!! Omdat ie oud is mag hij zeker alles? En dan worden wij gek aangekeken als we vriendelijk doen want dat zijn ze niet gewend van de jeugd..

20. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    NOuja wat een gek zeg!!
    jouw snol en je zoontje aap noemen :(
    Vind het erg knap van je dat je je ingehouden hebt *applaus*

Ik reed gister met de buggy ook per ongeluk een bejaarde man (schat hem rond de 80) van de hakken. Direct mn excuus aangeboden en hij was heel aardig, begon direct over de gladheid en elfstedentocht...even een praatje gemaakt en verder gewinkeld....ze zijn er nog, de vriendelijke bejaarden ;)

Deel Deze Pagina