PPPFWAAAAAHAHAHAHAHAHAHA IK PIS DALIJK IN ME BROEK VAN HET LACHEN DAWNIE!!!! Die andere was ook goed hahaha " die oude man is al dood ma dat weet ie zelf nog niet" hahahahhahahahahahahahahahaha egt geweldig!!!
Als een oudje heel dom doet (op wat voor manier dan ook) zeg ik altijd in mijzelf of tegen diegene met wie ik ben : Dom-dood-ding!
Jou zoontje aapje noemen? Ik had zoontje lief uit de buggy/wagen gehaald en gezegd: , Kijk aapje, zie je die oude man?' , Bijt deze meneer maar even in zijn neus!' Nee, even zonder gein.. Aso!!! Heb er geen woorden voor dat een oude man op leeftijd dit zegt? Wat een gek! Ik zou ook trillen van woede, vooral als ze mijn kind uitschelden, tegen mij boeit me dat niet zo
Nog een keer je buggy tegen zijn enkels aan parkeren, en dit keer met wat meer kracht. Hij verdient het! Eerst denken het recht te hebben voor je te gaan staan, begrijp met de beste wil van de wereld niet, waarom mensen denken dat recht te hebben? En vervolgens ook nog jou en jouw zoontje uitschelden. Men die had de wind van voren gekregen.
Als het mij was overkomen.. Mij een snol noemen is 1 ding, maar zeg niets over m'n kind.. Netjes dat jij je nog hebt in weten te houden! Door die andere mensen dan, maar toch!
Jeetje, ik zou echt met mijn mond vol tanden hebben gestaan. Wat een flapdrol zeg (en ja, dat heb ik nog zachtjes uitgedrukt).
wat een lul zeg! je kunt tegenwoordig bijna niks meer doen, of je krijgt al een grote mond! Gaat nergens over. En ene kant wel goed dat andere mensen er ook wat van zeiden! EIKEL!