grrr .... hoe durft hij???

Discussion in 'De lounge' started by MiSsTiek, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou veel te weinig iig dat lijkt me wel duidelijk.

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    PPPFWAAAAAHAHAHAHAHAHAHA IK PIS DALIJK IN ME BROEK VAN HET LACHEN DAWNIE!!!!

Die andere was ook goed hahaha " die oude man is al dood ma dat weet ie zelf nog niet" hahahahhahahahahahahahahahaha egt geweldig!!!:p:p:p

3. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Als een oudje heel dom doet (op wat voor manier dan ook) zeg ik altijd in mijzelf of tegen diegene met wie ik ben : Dom-dood-ding!

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jou zoontje aapje noemen? Ik had zoontje lief uit de buggy/wagen gehaald en gezegd: , Kijk aapje, zie je die oude man?'
    , Bijt deze meneer maar even in zijn neus!' :$

Nee, even zonder gein.. Aso!!! Heb er geen woorden voor dat een oude man op leeftijd dit zegt? Wat een gek!

Ik zou ook trillen van woede, vooral als ze mijn kind uitschelden, tegen mij boeit me dat niet zo ;)

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Nog een keer je buggy tegen zijn enkels aan parkeren, en dit keer met wat meer kracht. Hij verdient het!

Eerst denken het recht te hebben voor je te gaan staan, begrijp met de beste wil van de wereld niet, waarom mensen denken dat recht te hebben?

En vervolgens ook nog jou en jouw zoontje uitschelden. Men die had de wind van voren gekregen.

6. Als het mij was overkomen.. Mij een snol noemen is 1 ding, maar zeg niets over m'n kind.. Netjes dat jij je nog hebt in weten te houden! Door die andere mensen dan, maar toch!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Jeetje, ik zou echt met mijn mond vol tanden hebben gestaan. Wat een flapdrol zeg (en ja, dat heb ik nog zachtjes uitgedrukt).

8. Skye

Skye Niet meer actief

En wij onze kinderen maar leren om respect voor ouderen te hebben!!!! Achtelijke vent!!!

9. susy26

susy26 Niet meer actief

wat een lul zeg! je kunt tegenwoordig bijna niks meer doen, of je krijgt al een grote mond! Gaat nergens over. En ene kant wel goed dat andere mensen er ook wat van zeiden! EIKEL!

Share This Page