Ppfff irritante zwemjuf

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Sorry maar moet even mijn hart luchten.
    Ik zit samen met een vriendin en onze 2 zoontjes sinds kort op baby zwemmen.
    Onze zoontjes zijn precies op de zelfde dag even oud.
    Zwemmen zelf is hartstikke leuk en de jochie's vinden het ook geweldig.
    Alleen de zwemjuf!!
    Het gebeurt weleens vaker dat onze zoontje bijv. niet mee mogen doen als er speeltjes liggen.
    Vandaag mochten er kleine ballen in het zwembad.
    Toen ik er eentje wou pakken riep ze meteen dat onze zoontjes dit niet mochten.
    Op een gegeven moment begon mijn zoontje te huilen (had vanacht slecht geslapen)
    Dus ik ging met hem op een rustig plekje staan om hem te troosten.
    Nou kwam ze eerst meteen erop afgestormd om mij te vertellen hoe ik mijn zoontje moest troosten,en de manieren die ze zei vindt hij juist helemaal niet fijn.
    En daarna ging ze na mijn vriendin en haar zoontje en zegt oohhh pak maar een bal dat vindt hij vast leuk ;)
    Toen de zwemles voorbij was en ik met mijn vriendin buiten was gaf zei ook al aan dit niet leuk te vinden.
    Elke zwemles gebeurt wel iets vreemds.
    Vindt het heel jammer want heb toch een jaar abbo.
    En zei is de enigste die bij dit zwembad baby zwemles geeft.
    Bij de proefles was er niks aan de hand trouwens.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Misschien kun je dit eens bij het zwembad aangeven? Lijkt me ook echt niet leuk!

Wellicht hebben ze een oplossing, om haar hierop aan te spreken of je geld deels terug?

3. Delta

Delta Niet meer actief

wat raar, ik zou de volgende vragen waarom je bal niet mag pakken?!

en zeggen dat ze zich nergens mee moet bemoeien met hoe jij jou kindje troost !!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn nek haren gaan helemaal overeind van dit verhaal.

Voor de volgende les zou ik eerst eens een hartig woordje met die dame willen spreken van hoe wat en waarom.

Daarbij meteen duidelijk maken jij bent de moeder en bepaald zelf wanneer je het troost en of niet. Zo te lezen is hij drie maanden. Waar bemoeid dat mens zich mee. Baby zwemmen moet leuk zijn geen strijd brrr.:(

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Volgende week komt er gelukkig een invalster.
    Maar die week erop pak ik idd gewoon een speeltje.
    Als ze dan weer zegt dan ga ik zeker vragen waarom dat niet mag en dat ik niet voor betaal om alleen maar in het water met mijn zoontje te staan.
    @pnirmal nee moet idd geen strijd zijn,vooral aangezien ons zoontje het zo leuk vindt

6. Belachelijk.. Jullie betalen toch ook gewoon? Dan heb je ook het recht om mee te doen met de speeltjes!!
    Volgende keer, gewoon een speeltje pakken, en als ze commentaar geeft, recht op de man af vragen waar iedereen bij is, waarom jullie niet mee mogen doen. Laat haar dat maar uitleggen!!
    Komt ze niet met een redelijke uitleg, dan een klacht neerleggen tegen haar bij het zwembad! Wat dit kan echt niet hoor!!

En wbt het troosten, het is jou zoon, jij weet hoe je hem het beste kan troosten. Niet zij!!

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou gewoon pakken wat je wil hebben, dat bepaalt zij niet en als je commentaar krijgt dat ook uitleggen. Als het daar niet mee af is, dan zou ik naar haar baas stappen en uitleggen dat je dit anders wil en anders je geld terug wil om ergens anders te gaan zwemmen.

Deel Deze Pagina