Mijn zoontje word over 2 weekjes 2 jaar en wij willen hem graag de lego/duplo grote boerderij geven. Bij ons in het dorp kost hij 64,- maar op wehkamp.nl 45,- dus heb hem donderdag daar besteld. Kreeg ik gister de doos-> verkeerde legopakket erin! een of ander treinstation vanaf 5 jaar. Kan gebeuren natuurlijk dus opnieuw besteld en deze op laten halen, dit kon op zaterdagochtend. Dus er komt netjes iemand die doos ophalen en geeft mij de nieuwe bestelling, zit er gewoon WEER een verkeerde legodoos in!!! Jongens, dat kan toch niet! En dan ook nog een doos vanaf 9 jaar die eigenlijk 129,-kost. Mijn man zei al direct 'houden en zelf weer doorverkopen' Maar ik wil gewoon de goede doos. Grrrr ben echt vet boos en geïrriteerd, hoe moeilijk kan het nou zijn. Dus nu voor de 3de keer de grote boerderij besteld en deze doos weer op laten halen (kan pas dinsdag) en maar hopen dat er nu wel eindelijk het goede pakket in zit. Heb ze voor de zekerheid ook nog maar even een mailtje gestuurd Zo, frustratie er een beetje uitgetypt
oh ja irritant is dat. Hopelijk krijg je wel een reactie. Heb toen bij bij bol.com eens een keileuke speeltafel besteld van fisher price. Lag nergens in de winkels hier in Nederland. Nu snap ik waarom: het was namelijk volledig in de Duitse taal. Stond nergens op de website genoemd. Grrr...was ook zo geirriteerd daarvan. Maar nooit een reactie op mn boze mail gehad.
Als je nou weer dezelfde trein erin gehad had kon ik me er nog iets bij voorstellen (bestel codes oid verkeed op de site of iets dergelijks) maar nu weer een compleet ander pakket... ERG slordig zeg! Kan me voorstellen dat je nogal gefrustreerd raakt. Gelukkig ben je optijd met bestellen en heb je hem wel binnen als je uk 2 wordt (tenminste...als de geschiedenis zich niet WEER herhaald!) Maar stel je voor dat je een week van te voren besteld oid. Wordt het toch ERG kort dag zo!