Hallo Meiden, Ik ben bezig om een boel foto's af te laten drukken en deze in albums te doen, en kwam hierbij terecht op de website van foto.com. Iemand ervaringen met dit bedrijf? En dan gaat het om het ouderwets foto's af laten drukken. Voor het baby boek van mijn dochterje wil ik graag een digitaal album gaan maken (nog niet gedaan, ik weet het schaam schaam). Waar kan ik dan het beste kijken, heb hier namelijk nog totaal geen ervaring mee.. Alvast bedankt!
foto.com bestellen wij altijd losse foto's ik zelf heb er dus hele goede ervaringen mee ! en vind het dan ook een aanrader, online digitaal fotoboeken maken deed ik altijd bij de aldi, op hun site kun je een fotosoftware downloaden, maar opeens kon ik niet meer kiezen voor automatische vullen, en zelf alles doen was me toch te veel werk... daar deed ik weken over omdat ik er echt uren tijd voor moest vinden dus daarom koos ik later voor albelli, maar aldi is wel echt mooie kwaliteit en heel goedkoop, fotoboeken waar ik nu bij albelli 114 euro voor moet betalen betaalde ik bij de aldi 60 euro incl. verzendkosten.