Grrr... hond in de tuin laten pissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder 85, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier ook elke x mensen die hun hond lekker tegen onze heg laten plassen,gek word je ervan

2. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Ik vraag me af of je in dit geval niet de politie of de stadswachten of iets dergelijks kan inschakelen? Ik bedoel zeg maar die mensen die ons ook een boete gaven toen onze hond losliep terwijl dat niet mocht (heel verhaal, maar dat doet hier even niet ter zake).

Ik ga het ff in een andere groep gooien...ben benieuwd of jullie ergens recht op hebben.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou ook echt wel woest zijn als iemand standaard zijn hond bij me in de tuin zou laten piesen...

Miss is op de wacht zitten met een waterpistool een idee?

Gna gna gna :D

4. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    We hebben zelf een hond (labrador) en we letten altijd op dat de hobd haar behoefte doet op een plek waar anderen er geen last van hebben. Vooral niet als er bijvoorbeeld ook ergens kinderen kunnen spelen.

Maar zo irritant dat anderen dat dan niet doen, daar worden de goeie altijd de dupe van....

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Oh gatver. Daar zou ik ook pislink om worden. Bah dat doe je toch niet.

Ik zou zelf de meneer nog een keer aanspreken, maar nu toch wat minder aardig als de eerste keer en mocht hij het daarna nog blijven doen, dan zou ik denk ik ook klaar staan met water o.i.d. Die supersoaker is wel een goed idee (alhoewel ik ook smakelijk heb moeten lachen om de emmers met water en bloem :D )

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    OMG :D:D:D

Wat dapper van je man hahaha!

Mijn vader deed een keer hun voordeur open, om vervolgens een straal hondezeik tegen zich aan te krijgen. Serieus. Die lamzak liet zijn hond tegen de voordeur van mijn ouders huis piesen. Omdat het ook de ingang van hun bedrijf is, denk ik niet dat hij daar zomaar mensen met bakken water kan bedienen, maar hij was echt ziedend, natuurlijk. En dan wonen mijn ouders in een van de beste buurten van DH... je snapt het gewoon niet. :( Zo asociaal? Waarom toch?

7. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb vanavond echt met open mond staan kijken...Ik zag dat een hond in onze tuin pieste dus joeg ik hem weg. De baas stond mij vreemd aan te kijken, tja moet ie maar niet op mijn pas geplante plantjes plassen. Ik zag dat het de stiefvader van de overbuurman was. Hij stond mooi te wachten tot zijn hondje zijn ronde had gedaan. Nadat ie bij ons in de tuin had gepist liep hij naar de overkant om bij de overbuurvrouw in de tuin te schijten, echt waar. Ik zag hem twijfelen of hij het op zou ruimen maar deed het toch. Toen hij het had opgeruimd kwam zijn hond terug naar ons en scheet vervolgens nog even op het grasveldje voor ons, maar dat liet hij liggen! Ik zal dat morgen zelf maar opruimen want heb geen zin om poep onder schoentjes vandaan te halen...bah wat een onbeschofte mensen heb je toch.

Ook bij onze school hier is het een en al drama, de graveldjes om de school heen liggen vol met hondenpoep.

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zou klaarstaan met de tuinslang en die kerel helemaal natspuiten. bleh ik heb echt een hekel aan die figuren. 1x meegemaakt en gelijk op het raam geklopt. hij schrok zo dat het niet meer voorgekomen is.

9. Aloe

Aloe Niet meer actief

Supersoaker, hogedrukspuit zul je bedoelen.

10. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    onze buurvrouw van paar huizen verderop laat haar hondje "ontsnappen"
    ze laat expres et hekje openstaan zodat het kreng uit de tuin kan en hier overal in de buurt kan piesen en poepen
    hij heeft nu 3 x tegen mn auto geplast en was het goed zat!
    heb een emmer water achter het hek gezet en zodra hij op mijn oprit komt, krijgt hij een emmer water over zich heen!
    hij poept trouwens bij onze buurman in de tuin maar zodra ik hier een drol in de tuin vindt, gooi ik die drol in haar tuin!
    klote beest... en rotmens...

11. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Ook dat hebben we in het begin gedaan, althans mijn man.
    Op het moment schrok hij zich rot en heeft het ff niet meer gedaan maar nu zijn we weer terug bij af!

12. Dana

Dana Niet meer actief

Bah! En je kunt het hem ook niet op laten ruimen, dat hebben wij gedaan namelijk met iemand die zijn hond op onze oprit liet poepen, teruggeroepen en vriendelijk verzocht de zooi op te ruimen maar ja met pis gaat dat niet.

Hij trekt zich duidelijk niks aan van wat jullie vinden, weet je waar hij woont? Misschien een keer een hond in zijn tuin laten pissen?

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zoals iemand anders al zei: emmer water en over zijn voeten heen, doet ie het weer gooi je hem daarna over hem helemaal :D

En babyhope, een hond kun je best zo opvoedden dat ie even wacht voor hij zijn behoefte doet.

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    De hond kan er zo weinig aan doen....

Ik zou t echt nog een keer vragen, zeggen, waarschuwen voordat je met water gaat gooien. Ik snap dat je super pissed bent, ik zou ook woest zijn van so'n aso!! Maar om nu meteen na 1 keer vragen woorden in daden om te zetten is natuurlijk ook redelijk daadkrachtig/agressief gedrag. En als iemand als zo slecht na denkt over waar hij zijn hond laat plassen kan dat daadkrachtige gedrag dadelijk nog tot agressie naar jou toe omslaan....

Ik zou eerder nog even informeren bij de politie wat je kan doen... En nog niet meteen voor eigen rechter gaan spelen...

15. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Oh in zo'n geval zou ik (nee mijn man zou het geweldig vinden om te doen) hondenkeutels opscheppen en die telkens als hij in jullie pist in zijn tuin dumpen, zo recht voor de deur!!!

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Vreselijk irritant als andere mensen hun hond uitlaten in andermans tuin.
    Wij hebben ook een hond, maar die laten we netjes uit op de uitlaat veldjes.
    Maar wij hebben voor een groot grasveld, daar gaan ze nu een speeltuin maken en zo maar de mensen laten hun hond hier ook de hele tijd uit.
    Nu hebben ze een fietspad en voetpad aangelegd, dus nu is het nog erger.
    Iedereen laat nu hun hond hiervoor poepen en plassen.
    En daar moeten dadelijk dan allemaal kindjes spelen.

17. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #37 luckybird, 6 mei 2012
    Laatst bewerkt: 6 mei 2012
    Ff elke avond Volle luier voor zijn deur leggen of tegen zn heg mikken.

18. danip

danip Niet meer actief

Je zou tussen 2 stokjes een draad kunnen spannen. Dat lijkt dan op stroomdraad. Een oom van mijn man heeft dat ook. Gewoon laag bij de grond een draadje gespannen, en hij heeft er nooit meer last van gehad. Ineens konden de baasjes de hond er dan wel vandaan houden ;)

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik zou hem nog iets verergeren, ik zou m door de brievenbus proppen :D

20. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja potje training in zijn tuin...:p

Deel Deze Pagina