Gewoon mijn sleutelbos

Discussie in 'De lounge' gestart door MissMom, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOG IN DE VOORDEUR!!!
    Vanaf gistermiddag hangt mijn sleutelbos in de voordeur en kom er nu net achter met vuilnis weggooien.
    Ik stond even met mijn bekkie vol tanden.
    Echt, als mijn kont niet vast zou zitten vergeet ik die nog mee te nemen.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Haha...ben je zo vergeetachtig??
    Ik vergeet eigenlijk bijna nooit iets.
    Maar het is best wel gevaarlijk om je sleutels in de voordeur te laten, gelukkig is er niks gebeurt.

3. Writer

Writer Niet meer actief

hahahah , ik heb ook eens met deur open geslapen , gewoon voordeur open hele nacht , volgende dag schrok me rot

en vandaag was sleutelbos van mij hubbie kwijt , hij moest naar zaak ,drukke dag en alle sleutel van zaak auto was weg , na uur lang zoeken , hele huis op zijn kop gehaald ,hing hij onder de tafel ,jajaj een boef van bijna 2 was lekker bezig dus , aan de onderkant van houten tafel dus gehangen ,hoe kom je nou erbij:$

nouja voordeel was dat ik onder de banken,en alle plekken waar ik normaal niet bij kan ,schoon kon maken;)

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat zul je geschrokken zijn!
    Gelukkig zijn jullie vannacht niet gestolen ;)

Ik kwam laatst thuis.. Had de deur van half 11 's morgens tot half 8 open gestaan!! Ik schrok ook..

5. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

haha

Is hier ook regelmatig gebeurd. Mijn man vind het grappig om als we weg gaan de voordeursleutel in de deur te laten zitten. Mijn schoonmoeder heeft hem er al 2x uit moeten halen.

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me nu toch niet zo'n loser meer als toen ik de sleutels uit de deur haalde na jullie reacties hihi.

Haha sleutels onder de tafel, wat een kleine-draken-actie zeg hihi.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook wel eens gebeurd. Buurman had het 's morgens ontdekt en de sleutels aan een andere buurman gegeven. Die ze vervolgens bij hem in de brievenbus heeft gegooid en z'n vrouw kwam ze later brengen. Haha... voelde me wel heel lullig.

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Owww heb dat idd ook wel eens gehad, alleen dan in onze achterdeur zeg maar, en die zit ook aan het huis vast aan de voorkant..het was maar één sleutel, met een groot oranje label eraan waarop stond ACHTERDEUR;)

Waren die dag lekker naar Groningen ofzo geweest. Wonen in Weert, Limburg dus schrok me kapot toen we thuis kwamen;)

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tis mij vorige week 2 keer op een dag gebeurd!! 's Morgens liep ik me suf te zoeken naar m'n sleutels, maar kon ze nergens vinden, dus besloot de reservesleutel maar mee te nemen. Sta ik buiten, blijkt mn bos in de voordeur te zitten. En smiddags dus het zelfde, weer in de voordeur. Terwijl het me normaal (bijna) nooit gebeurt en nu 2 keer op een dag. Tja, euh..ik had mn dag niet denk ik :)

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oops, hier gebeurt het ook regelmatig hahha.

hebben zelf een keer of 2 gehad, dat we de voordeur open hebben laten staan wagenwijd :D. Smorgens werde we wakker van de deur die dicht werd gegooit, buurman had m dicht gedaan.. Er gebeurt hier nauwelijks iets tot eigenlijk gewoon helemaal niet :D..

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat is niet slim! :D Gelukkig hebben wij dat nog nooit gehad. Maar nu wonen we ook in een flat op de bovenste etage dus echt erg is het niet als we het wel vergeten. :p

Hier een onderbuurvrouw had laatst ook de deur open laten staan. Ik ging met de hond wandelen en ineens zaten er katten in de hal!! Het duurde 25 minuten voordat ik daar voorbij was met de hond whaha. Ik zag de deur open staan en wist neit goed wat ik moest doen, heb hem gewoon open laten staan anders konden de katten niet meer naar binnen?! En de beneden deur is altijd dicht dus geen vreemde mensen die binnen kunnen komen. Erg slim vond ik het niet, whaha.

Deel Deze Pagina