Hahaha net of je over mijn zoon praat..laatst likte hij aan t raam in de trein, toen werd ik wel pissig hoor! Ontopic, begrijp heus wel dat t de druppel kan zijn..maar t is maar sop..
Ach, ik begrijp het (op dit moment) wel. Vandaag was manlief hier met landbouwvergif het onkruid aan het bespuiten. Met zo'n pompje en sproeiertje (wat dus alle kanten opnevelt). Zoontje stond er op z'n neus bij! Ja, dat vind ik dus ook echt niet kunnen! Heb zoontje naar binnen gestuurd en was flink boos op manlief..!! Maar goed, ligt ook aan het weer dat ik zo'n kort lontje heb. Ik kan het dus wel begrijpen van dat sop.... 'k Had misschien ook wel zo gereageerd...
Ach ik snap het wel hoor.. Het is gewoon de druppel geweest, en als er dan zoiets gebeurt is net je rust weer voorbij. Van sop kan je het trouwens echt wel heel benauwd krijgen hoor! Zeker als ze het inademen! Echt niet zo onschuldig als hier gezegd word. Het KAN. Als het bijv. in de luchtpijp komt...
Nee, sorry. Er is niks gebeurd, kokhalzen doet mijn dochter al als ze een haar in haar mond heeft. Het was misschien niet slim maar je man doet vast ook zijn best
dat ze begint te kokhalzen is juist goed. Ik snap echt niet dat je je daar zo druk over maakt. mijn hemel zeg er zijn wel ergere dingen. Ik heb wel te doen met je man. Hij kan er ook niks aan doen dat hij ansperger heeft en dan een vrouw die hem van alles verwijt terwijl hij zijn best doet. bedenk dat dit: er zijn zat mannen die hun kind niet in bad doen of verzorgen omdat ze het niet willen. wees juist blij dat jou man een betrokken vader is, ondanks zijn onhandigheidjes.
Ik verwijt hem niet van alles en je moest eens weten. Ik geef toch aan dat ik even gestresst ben en dat het een druppel is. Niet zo snel oordelen over iemand die je niet kent.
Kokhalzen is juist helemaal niet goed! Je kan beter iets vettigs eten daarna. Door kokhalzen kan het juist in de longen komen. Enne: die man is ook gewoon vader hè. Niks geen applaus omdat ie zn kind in bad doet...tis geen klein kind. Ik snap heel goed dat ts hier ff stoom komt afblazen!
Jij hebt duidelijk zelf geen man met een psychiatrische stoornis. Prijs jezelf gelukkig dat je heel duidelijk niet weet waar je over praat en hoe dat inwerkt op je relatie.... Want zoiets is niet alleen belastend voor de persoon in kwestie, maar ook enorm belastend voor diens partner en het hele gezin. En ja, dan kun je soms om de zoveelste kleine ergernis echt even ploffen, omdat het jezelf ook de strot uit komt dan even.
Tja misschien is het overdreven maar als je al geen beste dag heb is alles al snel teveel. Zo werd ik best boos op vl omdat onze oudste was gevallen in bad waar hij bij was. Vet blauw oog... Uiteraard kon vl er niks aan doen maar ja..mijn (op zo'n moment ben ik heel egoistisch hihi) kind met een blauw oog deed me wel pijn in mijn moederhartje
Hmmm toch is het niet raar wat ts schrijft. Je kunt idd een longontsteking krijgen als er zeepsop in de longen terecht komt. Kan. Het is een irriterende stof die daar niet hoort. Sterker nog, zo kun je ook verdrinken als je in bad bent geweest en water in je longen hebt gekregen. Op het eerste gezicht heb je niet eens in de gaten wat er gebeurd is, bij een autopsie komt verdrinking naar boven vanwege water in de longen. Google er maar eens op. Secundaire verdrinking. Het slachtoffer is dan officieel verdronken, maar pas een paar uur later. Dus toch niet zo heel erg raar....
Sorry, ik vind dat je overdrijft en heb te doen met jou man! Ookal is het voor jou de druppel, probeer ook logisch na te denken. Van een beetje zeep sop of misschien wel een heleboel ga je volgens mij niet meteen dood én de longontsteking vind ik ook ver gezocht. Probeer eens je man wat vrijheid te geven en de dingen op zijn manier te doen (tot op zekere hoogte). Mannen zijn nou eenmaal makkelijker dan vrouwen en dat is maar goed ook zo leren kinderen niet bij alles in paniek te raken . In dit geval vind ik dus dat jij even moet afkoelen.
Sommige mensen hier hebben zeker nooooit ruzie met hun man/vriend om kleine dingen? Mijn man en ik hebben ook wel eens ruzie om onzin dingen maar het is dan gewoon even de druppel. Kleine ergernissen stapelen zich op en dat komt er eens in de zoveel tijd eventjes uit