grrr ik irriteer me

Discussion in 'De lounge' started by mammie1982, Jul 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Tja ik snap het wel een beetje, als je al een rotdag hebt gehad, en het ook nog eens bloedheet is, dan schiet je weleens uit je slof! Maar meid maak je niet druk, daar krijgt ze echt geen longontsteking van ;)

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Met dit warme weer of als ik een stress dag op het werk heb gehad dan schiet ik ook vaker snel uit mijn slof. Of dan doe ik kattig als hij een foutje maakt terwijl ik zelf die foutjes ook wel eens maak.

M.b.t. de longontsteking, sommigen zeggen dat je overdreven reageert want dat gebeurd bijna nooit. Maarja je zal maar net die pech hebben.
    Net zoals het eten van vlees dat niet helemaal gaar is. Vaak zijn er mensen (ik moet eerlijk bekennen, ikzelf ook!) die zeggen oh dat kan niet zo een kwaad. Maar vorige week is in Belgie een meisje gestorven door vlees dat niet goed gaar was.:$

Ik vind dat een beetje schuimhappen inderdaad niet kwaad kan maar het is nergens voor nodig om haar mond zo vol te hebben dat ze moet kokhalzen. Dan had hij even tegen haar kunnen zeggen dat het zo wel genoeg was geweest.

Share This Page