Ik ben in mei gestopt met de pil. We hebben nu 5 rondes achter de rug en niks..... Alle 5 de keren positieve ovu testen maar 0,0. Herkent iemand dit? We gaan nu ronde 6 in. Ik hoop zo dat het nu gaat lukken! 8 jaar de pil geslikt, voor die 8 jaar een half jaartje niet en daarvoor 12 jaar...... Eigenlijk 20 jaar dus.... Dat half jaartje tussendoor was puur om even te ontpillen en op een andere pil over te stappen..... Ik ben nu bijna 36 en mijn eierstokken rammelen bij iedere baby....... Om me heen word iedereen zwanger in maximaal 5 rondes
Probeer in je achterhoofd te houden dat 5 rondes respectivelijk erg kort is. Ik duim voor je dat je mooi binnen een jaar zwanger mag zijn.
Ik vind 5 rondes ook wel wat kort om al in de stress te schieten. En 1 ronde al helemaal. De eerste maanden vond ik het alleen maar spannend en leuk. Maar iedereen beleeft het anders en wie ben ik om daar iets van te vinden. Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde toch? Succes dames! En ik hoop voor jullie dat jullie niet zo lang hoeven te wachten.
Toen ik zwanger wilde worden van dochter, wilde ik dat ook zoooo graag dat ik letterlijk al vanaf de eerste ronde zat af te tellen en te stressen. Uiteindelijk heeft het me helaas meer dan 30 rondes gekost en wou ik dat ik in het begin er iets meer chill over was geweest. Maar ja, dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Ik snap het wel dat je zsm zwanger wilt worden! Volgens mij ligt het Nls gemiddelde op een ronde of 6 a 7, dus daar zit je nog niet eens op. De grote meerderheid is binnen één jaar zwanger en de overgrote meerderheid binnen twee jaar. Hopelijk behoor je tot die eerste groep of in ieder geval minstens tot die laatste groep. Succes!
Ik ben het met nana eens. Je zit idd nog niet aan het gemiddelde. Probeer je niet te druk te maken, ookal weet ik dat dat erg moeilijk is. Ik kan me ook nog goed herinneren hoe ik me voelde toen ik in ronde 5/6 zat... kon niet wachten tot het raak was. Hier heeft het 38 rondes geduurt, veel verder dan het gemiddelde en gelukkig komen de meeste meiden niet zo ver. Daarom hoop ik gewoon met heel mn hart dat je snel zwanger mag zijn en je ook kunt genieten.
Wij zijn pas in ronde 3, dus we proberen het nog nuchter te bekijken. Jullie doen in ieder geval jullie best en klussen op het goede moment, maar de baby kiest natuurlijk zelf wanneer het komt. Succes en geniet!
Lieve lieve Babii er moet altijd baas boven baas zijn he Dikke knuf voor je en hopelijk kan ik snel bij je langs op kraamvisite!!! (was wel ff offtopic maar wilde t ff gezegt hebben ookal spreken we elkaar op dit moment via de app hahaha)
5 rondes is idd kort gemiddelt duurt het een jaar bij alle vrouwe heb ik ergens geleze en zij mijn verloskundige ook ik ben ook precies een jaar bezig geweest iedere maand gehoopt dat het raak was laatste keer dacht ik zie het vanzelf wel en hoopa raak maak je niet te druk
5 maanden is echt nog niet zo lang.. tenzij je er op wacht Maar probeer niet te veel te stressen meis.. (ik zit nu op ronde 48 bleghhhhhhh maar goed.. dat is een ander verhaal)
5 rondes is nog niks.. En ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt als je er zo mee bezig bent. Hier was het in 'ronde' 7 raak. Heb het nooit als rondes gezien, maar gewoon als maanden. Lichte teleurstelling maar geen paniek bij het ongesteld worden. 1x ovutesten gebruikt om eens te proberen en ja hoor, raak!
Wij starten deze mnd met ronde 5 ... Het is gewoon de natuur die bepaalt ben ik bang.. Ik help de natuur wel n handje door ovutesten te gebruiken. Succes en duimen voor elkaar dat het deze ronde raak is! We willen allemaal een positieve zw test!
Jeetje ik ben er gewoon stil van. Wat zeur ik dan eigenlijk om niks..... Nu zwanger maar zonder papa. Sterkte! Mij hoor je niet meer
Hier ook ronde 5, en ik vind het ook veel te lang duren (al weet ik dat het nog niet zo lang is) Komende week is mijn NOD dus het wordt weer spannend
Ik ben eind april gestopt met de pil. Ik ben er vandaag achter gekomen dat we een nieuwe ronde in gaan.... Ik wacht geduldig af, het mocht nog niet zo zijn.
Het is altijd wel spannend, er zullen altijd mensen zijn bij wie het langer duurt maar dat betekent niet dat je er niet van kunt balen natuurlijk, ook al is 5 rondes nog kort en heb je gewoon veel geluk als je daarvoor zwanger wordt. Ik hoop voor iedereen dat het snel raak zal zijn (Mijn grote angst is dat naarmate het langer zal duren, ik me zorgen zou gaan maken om mijn -of mijn man's- vruchtbaarheid. Niet per sé het zwanger raken zelf)