Hoi, IK heb net een test gedaan want dat rot ding riep me gewoon kruidvat 2 voor 5 euro. Nou zie ik dus binnen 5 minuten een heel vaag als ik de test in het licht houd een wit nauwlijks roze te noemen 2e streepje, dus wat is het nu positief of negatief. Ik heb deze testen al vaker gebruikt en dit heb ik nog nooit gezien binnen 5 minuten. Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben nu nog onzekerder pfff. Groetjes Daliya
een streep is een streep he Daliyah ! Mijn huisarts zei toen ik twijfelde bij mijn eerste zwangerschap :een streep is een streep en je kunnt niet maar een beetje zwanger zijn !
ja ik zeg ook altijd tegen andere een streep is een streep maar nu het bij mij is heb ik zo iets van verbeeld ik me het of is het toch echt ik ben nu zo onzeker. maar ja morgen ff testje bij halen en over morgen maar doen. pffffff dat gew8
ik heb helaas altijd vage lijntjes op mijn testen, zie album... en ik word toch steeds ongesteld een wit lijntje betekend vaak een ingedroogd of voorgedrukt lijntje.. ik heb dat namelijk erg vaak bij die 2 voor 5 euro testen van de kruidvat.. ik wil je niet ontmoedigen natuurlijk hoor.. ik hoop dat jou streep gewoon lekker duidelijk word! liefs marieke