Deze zwschap heb ik er echt veel last van gister even naar de winkel, kan ik bijna niet meer lopen zo'n pijn doet het dan aan mijn buik. En dan voel ik het echt aan een band want het is dan een stukje zeg maar van de buik. Het snijdt en steekt als een gek. Nu heb ik even gestreken en ja hoor weer hartstikke veel pijn. Dan moet ik echt even gaan zitten. Iedereen zegt ook dat ik deze keer een veel grotere buik heb als de vorige keren. Is ook zo en dat komt ook wel omdat hij nu al het gewicht, op 500 gram na, heeft van de meiden toen ze geboren werden met 39,5 en 40 weken. Wie heeft er ook zo'n verschrikkelijke pijn ?
Ik heb die pijn idd als ik op de fiets zit... bij mij helpt nog wel eens om zelf mijn buik met mn arm te ondersteunen dan! Heb je goeie buikbanden? wil mij ook nog wel helpen om t allemaal iets langer uit te houden! Ik ben alleen nog niet zo ver als jij... dus weet niet in hoe verre het bij jou nog zal helpen... sterkte ermee!
hier ook vreselijk veel pijn! kan amper naar mn werk lopen (500m) Heb ook een ondersteunende band gekocht en dit verlicht wel iets
ik ben de jongste hier in de zwangerschap ik word ermee wakker, en ga ermee naar bed verschikkelijk is t, bijna bij alles wat ik doe krijg ik een harde buik dat me vriend zich erover verbaast hier ben dus niet de enige die t zo erg heeft
Dat had ik bij de jongste ook. De laatste weken bij elke stap die ik zette had ik pijn! Volgens gynaecoloog konden mijn bekken het gewicht niet meer aan, ons zoontje woog 4315gram op 39weken
Heel herkenbaar! Vnan de week voelde het alsof mn spier scheurde!!! Gelukiig trekt het na een paar dagen weg.. Misschien dat een buikband helpt? Of warme kruik of douche?
Heb idd wel buikbanden en dan is het al minder, hier ook gewoon een flinke buik en de laatste loodjes he .... Moet gewoon soms wat rustiger aan doen denk ik...
Hier ook, vriend moet er om lachen als ik ineens in elkaar stort maar ik vindt het alles behalve grappig! Het is echt vreselijk en het is zo lastig er iets aan te doen in de supermarkt of ergens anders..
Helaas herkenbaar.... Ik ben nog niet zo ver in de zwangerschap, maar met 7/8 weken al ontzettend last van. Bij de VK al lopen zeuren wat het was, want buikpijn hebben geeft geen prettig gevoel, zeker niet als het nog pril is. Maar omdat het mijn 3de is, kan het veel eerder komen en ook veel pijnlijker. Ik heb me er maar een beetje bij neergelegd dat ik er de hele zwangerschap wel last van ga krijgen. De ene keer is het meer dan de andere keer. Helaas ook snachts regelmatig last van, volgens de VK hoort dat er ook bij. En dan heb ik ook nog eens zwangerschapischias, dus dat helpt ook allemaal niet zo
Ja de pijn is vreselijk. Hier voelt het dan echt als een messteek ? En ik moet dat echt stoppen met lopen.... Maar soms kun je dat niet dus dan bijt je je door de pijn heen. Maar nog even hier....,