grrr k*t duif

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

ik vind het wel grappig :) alleen natuurlijk niet dat hij de boel zo vies maakt wat irritant zeg :( wij zeggen altijd vliegende ratten tegen ze ze blijven zelfs zitten als je ze bijna overrijd :confused: zou het idd met geluid doen vlagetjes misschien of zo'n ding neer hangen dat in de wind gaat rinkelen mocht dat allemaal niet lukken zo'n luchtkanon neerzetten :) (laatste is een grapje) hoop dat je snel van hem af bent wat een brutaaltje zeg

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had nog een slinger liggen met oranje vlagetjes haha voor het voetbal (met de tekst hup oranje) hoe zou de buurt nu kijke haha alleen wat het nadeel is dat het vandaag haast windstil is tenminste nu nog. hopelijk gaat het zo heel hard waaien buiten want nu is hij nog niet bang genoeg maar wel op zijn hoede.
    als dit echt niet werkt zet ik eenemmer water neer dan maar op een gemene manier

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
  4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

" ik dacht slim te zijn om de kat op het balkon te zetten wat denk je is dat beest als de scheit voor die duif haha hij wist niet hoe snel die binne moest komen "
    :evil: :D Sorry moest er erg om lachen :D

wat een klorebeesten :S...! Ik hoop dat je er nu vanaf bent ?

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Pff herkenbaar toen wij op de flat woonde was dit een ramp
    heb gaas gespannen en probleem is over

6. :) Wat eenbeest zeg!

En zo'n wind-klokken-spel-ding?

En..klinkt misschien raar, maar wat kattenpis ofzo ergens over het balkon verspreiden (geen liters hoor, net genoeg zodat de duif het ruikt, en net weinig genoeg om er zelf geen last van te hebben).

Deel Deze Pagina