Mijn man staat ingeschreven bij een castingbureau www.cftvcasting.nl , toevallig zag ik dit bericht staan: 30 ZWANGERE VROUWEN VOOR COMMERCIAL... Voor een commercial zoeken we: - 30 vrouwen die zichtbaar zwanger zijn De opnames zijn in een zwembad. De locatie (Randstad) en datum (eind oktober) zijn nog niet bekend. De opnames zullen slechts enkele uren in beslag nemen. Ruime vergoeding. Reacties en vragen naar: algemeen@cftvcasting.com We houden je dan op de hoogte. Als ik nog zwanger zou zijn had ik zeker gereageerd! Ik dacht dat de zwangere onder ons misschien wel interesse hebben! Groetjes Cynthia
Wat leuk Echt iets voor my dus! Ben alleen nog nie zo héél lang zwanger, eind oktober ben ik zo'n 14 weken, of het dan al zichtbaar genoeg is voor hun?
probeer het anders eens in het topic van de november of december mama's. Grote kans dat daar zeker zichtbaar zwangeren bij zijn. Groet van Kiki
Tja... als het nou niet in een zwembad was haha! Dat wil niemand zien, het rode wegen patroon op mijn buik!