Wij willen een amerikaanse ijskast via internet gaan bestellen aangezien het erg veel in de prijs scheelt en meer keuzes die je hebt. Nu ben ik opzoek naar ervaringen van mensen die ook hun amerikaanse ijkast via internet hebben gekocht en bij welke site. Alvast bedankt voor de reacties!!!
Hoi, Wij willen ook graag een Amerikaanse koelkast maar wachten nog even tot we een groter huisje hebben Wij hebben wel al gekeken op de site van Wehkamp en gewoon bij de BCC. Die dingen zijn wel echt het einde Toen ik in Amerika woonde had ik er een, was echt verliefd op dat ding, altijd ijsblokjes en ijs en ijskoud water in de zomer Heerlijk! Maar hoezo wil je de koelkast perse online kopen, zoveel scheelt het toch niet als je goed gaat rondkijken bij de winkels?
Nou niet bij Wehkamp off BCC nee, maar wel bij webwinkels hoor....kijk maar eens op www.beslist.nl Scheelt een paar honderd eurootjes!!
hoi wij hebben onze wasmachine via internet gekocht. Scheelde inderdaad behoorlijk. volgens mij was het via witgoedwinkel. Je kan het daar ook ophalen als je in de buurt woont. Wij hebben de wm laten brengen en hij werd zelfs naar boven gedrogen, heel leuk ze moeten bij ons 3 trappen op
ja dat wel. Maar hier zal ik het zo weer doen. Wij wonen in rhenen en bedrijf zit in veenendaal. Dat is om de hoek. Maar ik ben er ook niet zo weg van hoor iets van internet bestellen. Snap het wel. Waar kom je vandaan?
Nou uit zuid-limburg dus ophalen zit er niet bij helaas en we laten de ijskast gewoon bezorgen. Opzich kun je best via internet bestellen mits je maar goed oplet of ze aangesloten zijn bij een keurmerk... maar het is zo`n groot bedrag he?! Maar het scheelt ontzettend de prijs dus ga absoluut niet veel meer betalen voor hetzelfde product alleen omdat het van een winkel komt!! Witgoedwinkel is ook wel goed maar het ligt er net aan waar de aanbiedingen mooi zijn he?
in veenendaal heb je namelijk een klein winkeltje waar ze beschadigde koelkasten enz hebben. ( vriendin van mij heeft er een koelkast vandaan) En soms is het echt maar een klein deukje of klasje.(meestal niet hoor!!) Ik rij er af en toe langs om te kijken of ze iets naar me zin hebben.
Wij hebben onze 2-deurs Amerikaanse ijskast bij de BCC gekocht, was iets duurder dan bij sommige webwinkels maar als we een klacht hebben kun je gewoon naar de winkel toe.
Hey cindy, Mijn moeder heeft er 1 via internet besteld en het scheelde idd een hoop..!! Ze was er zeer over te spreken ik zal haar morgen even de website vragen misschien heb je er wat aan!
Wij hebben 6 jaar geleden een amerikaanse koelkast gekocht bij MediaMarkt, dus niet online. Het is er 1 van Whirlpool en die zijn super met service. We hebben een keer wat problemen gehad en toen kwamen ze gelijk, zonder kosten te rekenen, langs. Dus Whirlpool kan ik je wel aanraden. En als je eenmaal een amerikaanse hebt kun je nooit meer terug! Het is geweldig als die ruimte! Veel succes met (online) bestellen.
Wij hebben ál onze inbouwapparatuur via Internet besteld; combi mangnetron, kookplaat, vaatwasser, koelkast en afzuigkap. Dit was bij inbouwsite.nl. Ik weet niet of ze daar ook amerikaanse koelkasten hebben. Deze schelen bijna de helft in de prijs in vergelijking met winkelprijzen. Dit kan, omdat zij alles tegen (bijna) inkoop verkopen en verdienen aan alle bonussen aan het eind van het jaar. Verder bestellen wij eigenlijk bijna alles via Internet wat dat betreft; kranen, toiletpotten, douchekoppen, fonteinen/wasbakken, enz..enz.. Succes!
Owja..ik zou gewoon even via google zoeken; ''aanbieding amerikaanse koelkast'' o.i.d. Dan kom je wel bij diverse sites uit en kun je prijzen vergelijken.... zo doen wij dat ook altijd!
@Vlinderr precies alls via internet kopen!! Dat je vergelijksites hebt weet ik...alleen was ik opzoek naar ervaringen van goede of slechte websites...snappie?! Ga eens kijken bij die van jou!! En over de service, ja goed hier een tv van its en heb slechte ervaring met service hoor!! In principe heeft een website net zo`n service, daar ben ik niet bang voor. Als je zo`n koelkast bij mediamrkt of BCC koopt ben je veeeel meer kwijt en dat ga ik dus niet doen natuurlijk!
mm dus niet bij inbouwsite!! Maar ze hebben het q-shops keurmerk en daar moet je altijd goed op letten!!! Dan is de site betrouwbaar!!