Dippen doe ik niet, hoor! Maar binnen de vijf (oke misschien zeven) minuten een vrij duidelijke lijn. Zonder sloopwerk.. Ze zijn gewoon niet meer zoals ze waren.
Vroeger waren deze testen echt de ultieme, bij niet zwanger echt spierwit. Ik heb ook voor de laatste zs deze valse streepjes gehad, waardeloos!!
Whahahaha tjee maak ik even een flinke fout kruitvat hoefde idd niet gedipt te worden SORRY ik test nu met action enne was ff in de war. Excusus heb niks gezegd
Hier ook gehad. Bijna iedere zwangerschap dacht ik zwanger te zijn Ze waren echt duidelijk hoor, die streepjes! Als ik topics voorbij zie komen met van die vage testen dan durf ik haast niet te reageren omdat ik er gewoon echt geen vertrouwen in heb. Toen ik zwanger bleek waren ze wel een stuk duidelijker. Maar de ene test kan ook nog eens veel meer knallen als de ander. Ik testte om de dag en ineen leek hij lichter dan degene ervoor! Gelijk paniek.... Iemand adviseerde gelijk een nieuwe kv test te doen en ja hoor...veel donkerder Waardeloos!!
Nou dan maak ik binnenkort maar weer een tripje naar de action, daar test ik omo witte testen...Al zag ik liever iets anders...