ja dat is dus mijn vraag, de volgende heb ik dus al. -jaaropgave's -woz waarde van ons huis heb ik op papier
Even gegoogled voor je en dit is het resultaat. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor jou van toepassing is. - jaaropgave werkgever(s) / uitkerende instantie(s) - ontvangen alimentatie voor uzelf - betaalde partneralimentatie - ontvangen of betaalde alimentatie voor uw kinderen - neveninkomsten - kopie belastingaangifte voorgaande jaar + aanslag (alleen voor nieuwe relaties) - kopie voorlopige teruggaaf - betaalde premies voor lijfrente - betaalde premies voor particuliere arbeidsongeschiktheidsverzekering - zelf betaalde ziektekosten en premie ziektekostenverzekering - ontvangen zorgtoeslag - Hypotheek: -saldo hypotheekschuld eigen woning -betaalde hypotheekrente tbv eigen woning -waarde gekoppelde (spaar)polis/belegging per eind van het jaar -saldo hypotheekschuld consumptief: hypothecaire leningen die niet zijn gebruikt voor aankoop/ verbouwing etc. maar voor consumptieve doeleinden zijn afgesloten. - W.O.Z. waarde woning - niet hypothecaire schulden : saldi per 1 januari en 31 december -persoonlijke lening/ krediet -creditcard/postorderbedrijven -studieschuld - waarde "netto" spaarvoorzieningen (aandelen , spaarrekeningen e.d.) per 1 januari en 31 december - waarde overige kapitaalverzekering(en) per 1 januari en 31 december - bedrag aan giften - Studiekosten
je ziektekostenpapieren en je evt zorgtoeslag (ivm evt aftrek van je nominale premie etc), bijzondere uitgaven zoals brillen gehad? dan ook de nota's daarvan; Bankafschriften ivm rentebijschrijving/rentebetaling (alleen in geval van grote bedragen); Overzicht van de gegeven giften; Studiekosten?; in geval van alimentatie: de ontvangen bedragen cq de betaalde bedragen, afhankelijk van de situatie