Londen

Discussie in 'De lounge' gestart door julia6, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wil mijn hubby met een weekendje londen verrassen waar we beiden nog nooit geweest zijn. Op welk vliegveld kan je dan het beste vliegen?
    En... iemand nog leuke, niet de extreem dure, hoteltips?

dank! :)

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @moderator: Sorry, deze moet denk ik verplaatst worden naar de Lounge, had iets te ver geklikt!

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Het ligt er een beetje aan. EasyJet staat bekend als de goedkoopste en die vliegen op London Luton, Gatwick en Stansted. Maar het loont zeker de moeite om even rond te kijken, want ik vond vorig jaar een ticket van British Airways en dat pakte een stuk voordeliger uit dan EasyJet. Transavia vliegt volgens mij ook op Stansted, maar alleen vanuit Rotterdam (geloof ik).

Vanaf Schiphol hebben volgens mij EasyJet, KLM, BA en British Midland rechtstreekse vluchten naar London.

Gatwick en London City Airport ken ik niet goed, dus daar kan ik niks over zeggen.
    Vanaf Heathrow stap je zo op de metro naar London, is overigens ook nog wel een eindje dan, zeker wel een minuut of 30-40.

Vanuit Stansted kun je rechtstreeks met de trein naar London Liverpool Street Station (ongeveer 35 minuten) en van daaruit stap je zo op de metro.
    Luton vind ik de minste van de drie: je moest dan eerst met een bus naar het station en dan met de trein naar Victoria, waar je ook op de metro over kunt stappen.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ok, dus dan ik het best nog even uitzoeken hoe het met Gatwick en London City Airport zit, en anders maar gewoon heathron. Ook geen zin om veel tijd te verliezen aan het 'naar de stad reizen' aangezien we maar een weekendje de tijd hebben!
    Dank je wel voor de info!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wil eigenlijk wel weten hoe dat met Gatwick zit, als iemand het weet? Vind best goeie tickets als ik op dat vliegveld vlieg namelijk :)

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wil je perse vanaf schiphol? Het is namelijk vaak een stuk goedkoper om vanaf duitsland te gaan vliegen. MIsschien dat je daar ook eens kunt kijken.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Das ook neen goed idee, ervaring met een vliegveld daar? Ik vlieg regelmatig vanaf dortmund, maar dud niet naar londen ;)

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Sorry hoor, typen met kleine in mijn armen gaat niet zonder typefouten. :) EEn goed idee bedoelde ik en ipv duD, duS, sorry! :)

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

zelf niet, maar vrienden van ons en mijn zwager gaan altijd vanaf bremen naar londen stanstead. Dan vlieg je met ryanair. Je betaald hier in nederland nog die vliegtaks en die spaar je sowieso uit, plus schiphol is 1 van de duurste , zoniet de duurste van europa.
    Zag net dat je bij ryanair al vluchten hebt van 29,99 pp(denk enkel) dus dat is dan maar 60 voor een retourtje. Vind ik reuze meevallen

en vluchten van 0,01 cent..... :confused:

Nah ja volgens mij is het in ieder geval niet duur

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben in december geweest en we vlogen op Gatwick.
    Was echt goed te doen, trein rijdt zeer regelmatig naar Londen zelf (stopt allen op t eindstation), is de Gatwick Express.
    Vandaaruit kan je alle kanten op met de metro.

11. ik verplaats m! ;)

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    joh zie net dat met ryan air vanaf eindhoven ook echt spot goedkoop is! bremen is een beetje ver weg voor mij, maar eindhoven, das echt ideaal! Heb ik ook 2 retour tickets kunnen boeken voor 85 euro, alles incl. Niet gek he? Dank je voor de tip! Nu nog een leuk plekje in londen voor een hotelletje. Wie heeft ideeen? :)

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Dank je! ;)

Deel Deze Pagina