grrr Mannen!!!

Discussion in 'De lounge' started by caroline16, Jan 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

Even mijn ergenis hier uitspreken hoor..

Manlief ging boodschappen doen, dus ik ruimde de huiskamer een beetje op. Op de bank waar hij altijd zit, ligt een fleecedeken, maar die kag nu verkeerd dus die wilde ik goed leggen. Heeft meneer die dus expres in de hoek ' verfrommeld' omdat hij een kop koffie had gemorst over de bank!! In plaats van dat hij het zegt en het schoonmaakt; nee hoor, hij legt er een deken overheen in de hoop dat ik het niet opmerk!

Heb hem al tienduizend keer gezegd dat hij geen koffie op de bank moet zetten, maar meneer luistert nooit!!

Echt waar, af en toe..!!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha.... MANNEN!

Begrijp niet waarom hij er dan een fleecedeken overheen heeft gelegd. Je kwam er dan vroeg of laat toch wel achter.

Heb jij (of je man) de vlek er wel uit kunnen krijgen?

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

Nja, het is gelukkig een oude bank, en hij zei dat hij het al schoon had gemaakt (op zijn manier haha) maar heb net vanish eroverheen gedaan en het is nu al goed weg, gelukkig!

4. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Zo herkenbaar en zó frustrerend inderdaad! Mannen kunnen af en toe gewoon niet luisteren. Die van mij doet namelijk bijna nooit zijn pot met gel, of aftershave balsem fles dicht. En ik heb al 10 keer ofzo gezegd dat ie dat moet doen, want als dat van de wasbak af valt ligt het op mijn schone handdoeken!
    Ik heb me inmiddels voorgenomen dat de eerste beste keer weer dat hij het niet doet ik die pot of fles gewoon boven zijn hoofd leeg kieper ;)
    Ik denk dat de hint dan wel meer als duidelijk is :D

Gelukkig heb je het wel weer uit de bank kunnen krijgen trouwens, waar Vanish, Shout en al dat soort producten al niet goed voor zijn ;)

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

het zijn net kinderen af en toe :D

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mannen inderdaad, breek me de bek niet open ;)

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    pff... nou inderdaad! af en toe!!

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    zoiets zou mijn man nooit doen! De vlekken die ik op wil geven, daar gaat hij juist extra door om ze er toch uit te krijgen.
    Haha wat een verschil

ik zou wel balen zeg als mijn man zo zou reageren op het maken vanzo;n vlek

9. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hier precies hetzelfde

over 8 maanden een kindje erbij !!

dan heb ik drie kindjes (inclusief man)

spinnekop

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,816
    19,121
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Zoiets zou mijn man nooit doen... ik wel. :D

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahahaha, dat is eerlijk! :D

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hahaha, ik was echt ontzettend boos geworden :D Wat een actie...

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Tupp dat wou ik ook zeggen... Ik heb vaak ongelukjes en vooral bij dingen waar ik voor gewaarschuwd ben...
    Of als ik knoei op de grond (laminaat) wil ik dat ook nog wel even met mijn sok opvegen:). (gewoon even voet erover heen) Dat vindt hij rete-irritant dan gaat hij doekjes halen...

14. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,816
    19,121
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Tja, ben niet zo huishoudelijk aangelegd. Hoewel ik de laatste weken wel een redelijk strak schema heb voor stofzuigen, bed verschonen en stoffen. Gelukkig kookt manlief. En hij zorgt ervoor dat ik m'n zooi achter me opruim. Anders zou het hier echt een bende zijn! En hij zet de containers buiten. Ik vind het echt knap dat hij aan dat soort dingen denkt. :D
    Bij ons zijn een heleboel dingen andersom. Ik BBQ, ik maai het gras, ik vul de ruitenwisservloeistof bij. Hij kookt en strijkt.

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

cool 8) jullie vullen elkaar dus echt aan maar net andersom, :D

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    haha, moet eigenlijk wel lachen als ik dat lees. Lekker kop in het zand steken. Als je het niet ziet, is het er niet... Alsof je er anders niet achter zou komen! Mooie oelewapper. Kan me voorstellen dat je boos bent/was. Hopelijk kunnen jullie er later om lachen!

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo die wist dat hij fout zattttt

geef hem maar lekker op zijn kop hoor

Share This Page