Grrr mannen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hier waren we laatste bij de HA voor ons kleine meisje en na het onderzoek moest hij haar weer aankleden dus ik bij de HA zitten en bespreken hoe en wat komt ie opeens daar staan terwijl de kleine daar lag. HA riep : Ho terug als ze omrolt en op de harde vloer valt ben je verder van huis. Dus ik denk mooi hopelijk leert ie het nu want hij liet haar weleens op de commode alleen om iets te pakken. Maar nee hoor nog steeds pakt ie iets of komt ie mij snel wat vragen terwijl zij nog erop ligt. x.x

Stel je voor al ze ooit zou vallen en ik zou razend tegen hem zijn, zou ie zeggen nou sorry was toch niet expres. Aaaaaaaaaaaarrrrgh erg vermoeiend. Maar verder is het een hele lieve papa hoor alleen no brains at all! ;)

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat deed hij hier van de week om. Zoon ligt op de commode en hij draait zich om om wat te pakken en stapt weg bij de commode.
    Ik nog; "Zo jij bent lekker naïef of niet?".

Manlief; "Alsof jij doet nooit doet als je wat moet pakken."

Nee dat doe ik eigenlijk niet nee! Hij heeft namelijk maar 1 sec. nodig om te vallen.

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Heerlijk die mannen van ons! ;)

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Lekkere schoonmoeder heb je ook, van een man zou je zoiets nog een beetje kunnen verwachten (al zou de mijne het nooit doen, is heel erg gevoelig voor kou en verkoudheid bij onze dochter), maar van een (schoon)moeder en oma?

5. fafa

fafa Niet meer actief

volgens mij ben ik de enige die aan de kant van je man staat, hahaha.

Okee, een nát rompertje is inderdaad niet handig, maar ten eerste hebben kou en verkoudheid geen reet met elkaar te maken; verkoudheid is een virus, en dat krijg je van andere mensen, never nooit van kou! En ten tweede, ik weet niet hoe oud het kind in kwestie is, en wat "even een rondje tuin" is? 1 minuut, 10 minuten? Maar van af en toe even de kou in (zonder jas!) wordt je alleen maar sterker en gezonder.

Maar goed, ik ben zwaar in de minderheid met die mening geloof ik :D

6. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Haha zijn alle mannen het zelfde?
    Ik ben zelf nogal geneigd om dingen voor te zeggen aan mijn man hoe hij het moet doen en dat krijg ik altijd een geïrriteerd antwoord terug van weet ik wel.. Maar als ik het eens niet zeg, dan doet hij het ook niet en dan zegt hij"wist niet dat dat moest...
    Mannen... Zucht. Maar hij verder heeel lief hoor!

Verder over het bij de commode alleen laten, nooit doen!
    Ik ken kinderen die doordat ze van de commode zijn gevallen zwaar gehandicapt zijn geworden. Zoiets kun je jezelf nooit vergeven!

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Het virus had hij dan al sowieso bij zich. Maar door de kou ´verlaagd´ de weerstand en geeft het virus meer kans.
    Dus het heeft wel degelijk iets met elkaar te maken, maar niet in de zin zoals de meeste mensen denken ;).

Zo´n gezond idee vind ik het anders niet hoor. Nat op het borstje met die koude rotwind naar buiten.
    En het hoeft natuurlijk geen koutje te zijn wat hij oppikt, maar er zijn wel degelijk andere dingen wat je er van kan krijgen door op de tocht te liggen of te bloot gekleed naar buiten te gaan.

8. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Partyrocker , fijne actie zeg . Ik zou het ook zeker niet waarderen . Zou wel een actie voor vl kunnen zijn helemaal als schoonmoeder hem lekker opjut .

Mannen , ik begin ook steeds vaker te denken of mijn vriend dingen wel snapt met me zoontje en of het hem überhaupt wel interesseert .
    Ook als ik hem aanspreek voelt hij zich aangevallen in plaats van schuldig . Terwijl ik me gelijk schuldig voel als mijn mannetje door (denk ik dan) iets heeft of spuugt omdat ik hem op zijn buik leg wat dan ook .

Heb momenteel ruzie dus geen goed woord dus zal me mond maar gauw houden . Maar ik vind het terecht dat je de actie niet normaal vind .

Deel Deze Pagina