Ik heb gisteren een woezel en pip laptop verkocht op MP, mevrouw wilde graag dat dit van DHLpunt naar DHLpunt verstuurd zou worden ivm de kosten. Prima, alleen werk ik op donderdag en vrijdag, dus heb haar netjes laten weten dat het zaterdag verzonden wordt. Als het via PostNl was gebeurd had ik het gisteren meegegeven aan de post op mijn werk. Dit is dus haar keuze geweest, maar ik hou haar wel op de hoogte.
Er zijn al een aantal aan t bieden en ze reageert direct Ze is de hele dag thuis dus diegene kon t vandaag ophalen$
Maar als het pakketje aan is gemeld, dan heeft ze er ook al voor betaald. Ze heeft dus zeker de intentie om het te versturen. Jamer dat er door velen zo negatief gepraat wordt en weinig rekening wordt gehouden met persoonlijke omstandigheden.
Verpakkings kosten is echt de grootse onzin. Dozen kan je gewoon gratis ophalen bij de supermarkt/dierenwinkel enz. Als ze die niet hebben, kan je altijd vragen of ze die voor je kunnen bewaren. Die verzendkosten zijn van PostNL, die komen standaard in beeld te staan bij marktplaats. Als je het via een andere partij laat verzenden, meldt het dan even en klik dan niet de verzenden via PostNL aan. Het verhaal van dat je wat anders aan haar hoofd heeft, heeft niets te doen met de verkoop. Jullie hebben een overeenkomst aangenomen en daar moeten jullie je beide aan houden. Wij hebben daarentegen juist van het omgekeerde last, pakje staat al helemaal klaar om verstuurd te worden, overeenkomst is duidelijk, deal was al gesloten. Maar toch zag de koper er vanaf. Zelfs na een paar keer heen en weer mailen. Als, het gene wat te koop staat, in de buurt is, ga ik altijd langs om het af te halen. Heb het net iets vaak meegemaakt dat het kapot is, als het binnen kwam.
Ja dat is wel echt lullig!!! kun je niet beter je geld terug vragen... ze heeft het product dus wel echt anders zou iemand het niet kunnen komen ophalen.
Geld terug vragen, zou ik doen! Moet je wel voor uitkijken, kan vaak lange tijd overheen gaan en maak met veel morren. Het kan wel zo zijn dat je niet de verzendkosten terug krijgt, maar het aankoop bedrag.
Nee mijn advertenties is er al af. Ze hebben gewoon geboden op iets anders. Ze staat ook te boek als gastouder/oppas. En ze stuurt terug naar iemand van zp dat de inschrijving op haar adres over 9-10 weken rond is. Sorry maar als je net te horen gekregen hebt dat je kanker heb kun je nu toch niet zeggen dat je over 10 weken kan werken? Je gaat dan een heel traject in lijkt me. Vind het echt vaag. Maar ik heb haar adres via weer iemand anders van zp....dus kan altijd nog zelf langs gaan, 40 min rijden. Thx dames dat jullie dit wilden doen
Jeee ts ben wel heel benieuwd hoe het afloopt. trouwens verpakkingskosten doe ik niet aan, niet bij verkopen maar ook niet bij kooen. Je pakt maar een plastic tasje of kartonnen doos. En ondanks de redenen die hier gegeven worden vind ik 4-5 dagen later verzenden echt veeel te lang. Wel netjes als iemand van te voren aangeeft dat het zolang duurt maar dan koop ik daar dus niet. Tegenwoordig zit in elke stad/dorp een tnt of dhl punt in supermarkt of tankstation die lang open zijn. Als je iets wil verkopen mag je er ook wel wat moeite voor doen vind ik.
dit klinkt wel heel vaag. Als dat ziek zijn verhaal echt verzonnen is verdient ze een dikke schop onder dr hol. Maar 40 min is voor jou iig goed te doen mocht het echt misgaan.
Pakket post verzend ik alleen op woensdag en zaterdag via postnl. Via dhl kan dat vrijwel iedere dag. Maar dit meld ik wel altijd bij het verzenden
Ik denk dat ze dit neer heeft gezet omdat het niemand aangaat wat de persoonlijke redenen zijn waarom ze het nog niet heeft kunnen verzenden. Misschien slaapt haar kind nu en kan ze niet weg, maar wel antwoorden. Ik moet wel toegeven dat ze een ongelukkige nepreden heeft gegeven.
oke ja dat is balen zeg!!! 40min rijden is dan wel een eindje maar beter dat je het hebt dan niks. en de dhl kosten terugvragen natuurlijk ik vind het zo wie zo walgelijk als iemand iets verzint zeker kanker ofzo... vind het echt rot voor je dat het zo loopt, nu word je dalijk nog huiverig voor via mp te kopen. dat is wel sneu.
Ik vind dit echt zo'n verhaal van één of ander zielig persoon die er een erge ziekte bij haalt om onder haar verantwoordelijkheden uit te komen. Je kunt kijken of je via je bank het bedrag nog terug kan laten boeken, dat kan binnen een bepaalde tijd. Meteen regelen dus!
Maar dat kan toch alleen bij een automatische incasso. En dit is nu al meer dan een week geleden overgemaakt. Vandaag heeft zij het geld ook al een week
Zie op site rabo staan dan als je de begunstigde niet kent dat je rabo miet bellen dan zal rabo een brief sturen. Dan gaan we dat maar doen he