Grrr.. Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Sorry hoor.. moet ff me ei kwijt.. Dit is al de 3e keer in 2 weken.

Ik heb een advertentie op marktplaats staan om een kinderwagen te verkopen..

Nou heb ik 3 verschillende mensen die een bod doen.. reageer ik hierop.. krijg ik 3x te horen.. sorry maar we hebben al een andere gekocht en dit toch zeker binnen 3 dagen!

Waarom doen die mensen dan in vredesnaam een bod op mijn advertentie? :evil: (ben em nu nog niet kwijt.. staat hier echt in de weg.. )

groetjes Danielle

Ik heb je onderwerp iets duidelijker gemaakt.
    Elmo

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja aso vind ik het ook altjd,,,

ik had gisteren op een positiebroek geboden in de ochtend en in de middag mail terug gehad.. keek alleen vanmrogen pas op me mail staat er je laat niks horen dus hij gaat nu naar een ander!

sorry pardon ik zit niet de hele dag achter me laptop :s ook asso vind ik dat

of mensen die bieden en dan niks laten horen!

nou meis hoop dat je hem snel verkoopt!

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja slaat toch nergens op!
    heb je dat niet terug gemaild dan.. zit niet de hele dag achter dat ding? vreemd sommige mensen.. :rolleyes:

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja is inderdaad niet leuk.

Maar als de wagen in de weg staat, kun je hem dan niet beter naar een kringloopwinkel doen?

Of een winkel die inneemt en 60% van de verkoop weer naar jou doet?

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja heb het terug gestuurd maar ik wil het nu geen eens meer ;) as het zo moet zoek het dan maar uit denk ik altijd

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mensen doen vaak impuls aankopen.
    Reageert de verkoper niet snel genoeg, dan zoeken ze gewoon een ander.
    Als je hem dus wil verkopen zou je echt even een paar uurtjes achter elkaar je mail in de gaten moeten houden.
    Dan ben je hem zo kwijt!

Succes met verkopen :D

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Irritant is dat!

Zo had ik iemand die een afspraak maakte om iets te komen halen. Ben er speciaal voor thuisgebleven maar niemand is geweest. Op mail wordt niet meer gereageerd. ZUCHT!

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja, dat had ik ook met een box ! Dacht toen nou douw die box ook maar ergens waar de zon niet schijnt...
    Ik had in de middag gereageerd, rond 1 uur en die vrouw zei ja sorry je reageerde niet dus iemand anders heeft hem in de ochtend opgehaald.

:evil:

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

waar woon je? ik ben op zoek naar een buggy :)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb meerdere malen geboden op een een maxicosi voetenzak. Heb ook meerdere mailtjes gestuurd. Geen reactie niks. En gisteren heeft ze in een keer de advertentie verwijderd.

Mail dan even dat je hem al hebt verkocht ofzo.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dat doe ik ook wel eens :oops: Dan zie ik meerdere van het artikel dat ik wil hebben, bied op allemaal en de eerste die reageert, daar koop ik het.
    Moet wel zeggen dat ik mijn andere biedingen dan weghaal....

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik woon in Wijhe. Dat is tussen Zwolle en Deventer ;) foto`s in m`n album.

nee dit was een impuls aankoop haha :oops: Ik was net 3 mnd zwanger dus denk ooooh kinderwagen kopen. hup 100 euro voor gedokt.. nieuw matrasje erin laten maken voor 20 euro.

krijg ik van me ouders een nieuwe want ja dit is hun eerste klein kind enz enz..

Dus heb er nu 2 en ik wil er toch wel graag een redelijk bedrag voor hebben. Heb em niet gebruikt dus vandaar..

Als ik iets wil kopen dan kijk ik eerst rond en als ik serieus iets zie dan pas doe ik een bod. ga niet op 3 dingen tegelijk een bod doen.. sommige dus wel :rolleyes: naja we zien het wel!

groetjess

13. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ja sorry hoor, ik ben ook iemand die wel eens wat leuks ziet op internet en daar op bied en dan later weer iets anders tegenkomt, en daar ook op bied, en sommige zijn heel snel om te zeggen dat ze accoord gaan met het bod, en de ene keer spreek ik inderdaad iets af om het op te halen of te laten verzenden, maar het gebeurt ook wel eens dat ik geen interesse meer heb, omdat ik wat leukers heb gezien en tja aangezien het soms best wel veel biedingen zijn ga ik niet elke keer iedereen apart een mail sturen om te vertellen dat ik geen interesse meer heb ofzo. wel geef ik altijd antwoord als ze bijvoorbeeld accoord gaan met mijn bod maar ik inmiddels al voorzien ben of ik een mooier iets gezien heb dan waar ik op geboden heb en dat ik liever op die reactie wacht.

zo te lezen is dat een groot schandaal hier en zelfs asociaal ;) hm nou ja jammer dan, zoals gezegd ga ik echt niet iedereen een mail sturen of overal mijn biedingen verwijderen hoor, veel te veel werk, iedereen weet inmiddels wel hoe marktplaats werkt en dit zijn de minder leuke dingen die daar nu eenmaal bijhoren, dat werkt zo als ik zelf advertenties plaats en ja zo ook vice versa hoor. Ik vindt het zelf geen probleem hoor, mes snijdt aan 2 kanten toch.

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh dat ken ik pffffffffffff gek word je ervan dan denk ik ook soms van bied dan neit ik heb het ook dat ik reageer en nog geen uur later hebben ze al iets bied dan niet :)

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb je ff een PB-tje gedaan, ziet er goed uit en ik woon in de buurt dus wie weet :)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwja heel herkenbaar
    Of van, iemand bied, je stuurt een mail dat je akkoord gaat en je hoort niks meer van die mensen.
    Of ze komen niet opdagen aargg

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ my miracle oke! thnx heb je terug gepbt.

mamatje 24, je geeft zo wel die mensen valse hoop.. en kijk als het een redelijk grote aankoop is.. zoals die kinderwagen dan baal ik daar gewoon van. Dan denk ik iemand heeft een bod gedaan yes ik ben em kwijt en dan mail ik en krijg je te horen.. nee heb al een ander gekocht en dat 3 x in 1 week! pfff word je moe van hoor..

Dat moet je dan ook weer snappen.. 2 kanten bekijken dus ;)

Groetjess

18. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ja Dani84, daarom zeg ik ook het mes snijd aan 2 kanten. De kant waar ik als koper ergens op bied maar dat voor mijn gevoel soms te vaak doe en ze echt niet allemaal een mail ga sturen of overal mijn bod ga verwijderen, een bod is vaak ook nog eens reclame voor iemand die het wel graag wil hebben waardoor ze hoger bieden dan misschien de bedoeling was, zo kun je het ook zien natuurlijk he ;)

dat heb ik wel eens met een auto gehad hoor, verkocht ik mijn auto en bood iemand daarop, die ik een mail stuurde dat het ok was, maar vervolgens kreeg ik een vervolg mail van iemand anders die weer hoger bood, dus tja uiteindelijk de 1e bieder weer gemaild dat ik een hoger bod had en of hij daar overheen ging(wat hij niet deed) maar uiteindelijk wel 300 meer gekregen voor de auto dan ik in gedachte had.

en de kant waar jij als koper bied en ik jouw een mail stuur dat het ok is of niets stuur omdat het bod te laag is en verder ook niets van jou hoort, ik maak me er niet druk om hoor, dat is marktplaats ;)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    och dat had k vorige week ook
    staat er bij de advertentie t.e.a.b is naar mijn weten toch tegen elk aannemelijk bod?
    dus ik bied 50 cent voor een broekje
    krijg ik een mailtje wil er toch zeker 3.50 voor hebben :(

20. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat vind ik dus wel asociaal!
    eerst akkoord gaan en dan weer afzeggen!
    als je meer voor je auto had willen hebben had je niet akkoord moeten gaan.

Deel Deze Pagina