Goedkoop foto's ontwikkelen

Discussion in 'De lounge' started by Prinsesje23, Nov 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Afgelopen week kreeg ik een tip: Daar kun je voor 0.05 cent per foto foto's laten ontwikkelen.

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kheb nog een link voor je.. 100 fotows voor 2,20 heb ik zelf ook gedaan.. PB me maar als je die link wilt..!

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Bedoel je ontwikkelen (ouderwetse filmpjes) of afdrukken?

4. mona23

mona23 Niet meer actief

ik heb eens op de site gekeken, en het gaat om digitale foto's, dus afdrukken.
    er staat bij, vanaf 0,05 cent. ( 10x15). geen idee of het wat is, zou je moeten uit proberen.

5. Prinsesje23

Mijn vriendin heeft het al geprobeerd en dat ging prima :D geen problemen. En ik bedoel digitale foto's ja!

6. Niet meer actief

Vraag me af hoe ze er dan over zeg 10 jaar nog uitzien.....

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik laat mijn foto's (zowel digitaal als analoog) enkel bij een degelijke firma afdrukken. Voor mijn digitale foto's betaal ik op dit moment € 0,15 per foto als ik minimum 100 foto's laat ontwikkelen. Kom ik niet aan dat aantal, overleg ik met mijn familie en sturen we ze samen door. Analoog kost een stuk meer, maar ik heb het er graag voor over.

Kennissen lieten vroeger (toen er alleen maar analoog was) ook al goedkoper ontwikkelen, maar de kwaliteit scheelt heel wat! Vandaar dat ik er liever wat meer voor betaal, want mijn foto's zijn heilig voor mij! Zou het zeer jammer vinden moest de kleur ineens vervagen.

Uiteindelijk moet je voor jezelf uitmaken of je het erg zou vinden, moest het zijn dat de kleur begint te vervagen... € 0,05 per foto is inderdaad een heel scherpe prijs!

8. Prinsesje23

Gelukkig bewaar ik alle foto's op een externe harde schijf zodat ik ze later, als dat nodig is, nog eens kan laten ontwikkelen.

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Jullie bedoelen dus afdrukken en niet ontwikkelen. Ontwikkelen is dat het fotorolletje bewerkt wordt, zodat de foto's afgedrukt kunnen worden, bij digitale foto's komt er geen ontwikkelen aan te pas, alleen afdrukken.

Ik vond 't al zo'n raar verhaal, aangezien de meeste mensen tegenwoordig fotograferen met een digitale camera.

Sorry voor de verwarring!

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik krijg de reclame ook regelmatig binnen, maar ik had hem al ;) ze werken samen met webprint.nl

Share This Page