kheb nog een link voor je.. 100 fotows voor 2,20 heb ik zelf ook gedaan.. PB me maar als je die link wilt..!
ik heb eens op de site gekeken, en het gaat om digitale foto's, dus afdrukken. er staat bij, vanaf 0,05 cent. ( 10x15). geen idee of het wat is, zou je moeten uit proberen.
Mijn vriendin heeft het al geprobeerd en dat ging prima geen problemen. En ik bedoel digitale foto's ja!
Ik laat mijn foto's (zowel digitaal als analoog) enkel bij een degelijke firma afdrukken. Voor mijn digitale foto's betaal ik op dit moment 0,15 per foto als ik minimum 100 foto's laat ontwikkelen. Kom ik niet aan dat aantal, overleg ik met mijn familie en sturen we ze samen door. Analoog kost een stuk meer, maar ik heb het er graag voor over. Kennissen lieten vroeger (toen er alleen maar analoog was) ook al goedkoper ontwikkelen, maar de kwaliteit scheelt heel wat! Vandaar dat ik er liever wat meer voor betaal, want mijn foto's zijn heilig voor mij! Zou het zeer jammer vinden moest de kleur ineens vervagen. Uiteindelijk moet je voor jezelf uitmaken of je het erg zou vinden, moest het zijn dat de kleur begint te vervagen... 0,05 per foto is inderdaad een heel scherpe prijs!
Gelukkig bewaar ik alle foto's op een externe harde schijf zodat ik ze later, als dat nodig is, nog eens kan laten ontwikkelen.
Jullie bedoelen dus afdrukken en niet ontwikkelen. Ontwikkelen is dat het fotorolletje bewerkt wordt, zodat de foto's afgedrukt kunnen worden, bij digitale foto's komt er geen ontwikkelen aan te pas, alleen afdrukken. Ik vond 't al zo'n raar verhaal, aangezien de meeste mensen tegenwoordig fotograferen met een digitale camera. Sorry voor de verwarring!