Grrr.. Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja doe ik inderdaad ook wel van wat is u vraagprijs ongeveer...

maar ik mail ook wel een sik bied u 50 euro als u ermee accoord gaat kom k het vrijdag op halen als het kan of iets....

maar ik vind als jij met iemand afspreekt dat je je wel aan je woord moet houden

2. Niet meer actief

Haha dat was de reden dat ik even dit topic ging lezen :D
    Beetje nieuwsgierig maar ;)

3. I love marktplaats maar wat zijn sommige mensen naar!

Gewoon niet reageren als je een mail stuurt dat je accoord gaat.
    Tegnewoordig kan jij je biedingen zlef verwijderen doe dat dan ook als je niet meer geintresseerd bent en je bent de hoogste bieder!

Maar van de week gaf ik een bod en krijg een mael accoord bel maar voor een afspraak ik eerst overleggen met mijn vriend. Weer een mail sorry deal gaat niet door ik heb een hogere bieding. JA dan moet je niet accoord gaan. Ben je helemaal blij en zoon ook krijg je dat!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha geeft niks! :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het stond op pag. 1 geloof ik al uitgelegd, waarom ze haar wagen verkoopt ;)

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hm.. als ik al een afspraak met iemand heb gemaakt om wat voor bedrag het dan ook gaat , ga ik niet in op een hoger bod hoor.

Zou het zelf ook niet leuk vinden als het mij zou gebeuren dus moet ik t ook bij anderen niet doen..

7. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    @missym,

Kijk dat zijn er alweer 3 ;)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vorige week bod gedaan op een paar nieuwe laarzen. bod geaccepteerd, zou direct verzonden worden als het geld was aangekomen.

advertentie is verwijderd, kan mailen tot ik een ons weeg.... ben mijn geld kwijt en kan fluiten naar mijn laarzen

9. Niet meer actief

Je hebt toch het rekeningnummer? -> Werk van maken!

10. ProudMum

11. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    je kan geen geld overmaken als naam en rekeningnummer niet overeenkomt dus je kunt dus zo nagaan waar die mensen wonen? even googlen. succes

12. ProudMum

naam kwam wel overeen met het nummer.
    Ik heb van Schanulleke een PB gehad en die heeft mij goed op weg geholpen!

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, hier ook weleens dingen verkocht en akkoord gegaan, en dat er later een hoger bod kwam, maar akkoord is akkoord. Hoger bod of niet. Officieel is het zo dat een mondelinge overeenkomst telt... Overigens; hogere biedingen vertrouwen wij hier ook vaak niet eens, omdat je juist van die mensen die ineens meer bieden, niets meer terug hoort, dus dan liever iets minder, maar zekerheid dat het weg is..
    En tja, zelf zou ik zo niet behandeld willen worden, dus dat doe ik bij een ander ook niet.

Verder probeer ik zoveel mogelijk dingen die ik via marktplaats koop, zelf op te halen, dan weet ik zeker dat het goed gaat met het geld.

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Dit mag niet eens, je hebt door ok te zeggen het eerste bod geaccepteerd. Dit is in principe een bindende overeenkomst (ook als het mondeling was geweest), zeker als deze persoon het op de mail van jou heeft ontvangen. Ik vind dit ook echt niet kunnen, dan had je maar wat langer moeten wachten voordat je een bod accepteerde.

15. ProudMum

op het forum van MP stond dat je dit niet verplicht bent trouwens

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Pff, ik had een tijd geleden geboden op een maxicosi.
    Geen reactie, ik dacht misschien vinden ze het bod te laag? Dus iets hoger bod geplaatst geen reactie.
    Heb anderhalve week later maar een e-mail gestuurd hoeveel ze er voor wilde hebben.

Zegt ze: Ja, ik had je bod wel gezien. Maar ik ben 1 van de schouderkussentjes kwijt en wil het graag compleet verkopen. Als ik het weer vind zal ik het je wel laten weten.
    Nooit meer iets gehoord :(

17. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    owja vreselijk

ik had me maxicosi erop staan om teverkopen

drie keer wilde iemand hem hebben en meteen ophalen ben drie keer die dag thuis geweest maar niemand gezien grrrrrrrrrr

18. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Lisette28,

Dat mag wel degelijk hoor ga jij maar naar de rechter om te vermelden dat ik akkoord ben gegaan met jouw bod en daarna er van heb afgezien. Je hebt wat je ook besteld of aanbied altijd de gelegenheid er van af te zien heel simpel. Net zo goed als dat wanneer ik mijn auto aanbiedt en er iemand bied en ik uiteindelijk besluit om hem niet te verkopen is mijn keuze. en verder maak ik me om dat soort dingen toch echt niet druk hoor, zoals gezegd tis mij in het verleden te vaak gebeurd dat je uiteindelijk zelf ook zo gaat handelen en hoe jij er ook tegenaankijkt ik vindt 300 euro veel te veel en vindt mezelf dan een dief van mijn eigen zak ;) maar he iedereen zijn eigen mening en opvattingen hoor. :)

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

AAAAHHHH

2e hands net is net zo erg.. Iemand doet een behoorlijk bod van 125 euro! denk weg ermee..
    (eergister geboden gister terug gemaild)

Krijg ik dit mailtje: Mijn excuus voor de late reactie, maar mijn dochter heeft haar oog op een andere kinderwagen laten vallen, dus helaas.
    Hoop dat je de jouwe snel verkoopt.
    Bedankt voor je mailtjes.

Word er toch echt niet goed van .. :cry: :cry:

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kan wel degelijk hoor
    Ik zit bij de postbank en hij herkend alleen maar de postbank nummers met naam

Als ik naar een bank overmaak, kan ik jan piepzak erbij zetten enhij maakt het over.
    Heb het al eens mee gemaakt namelijk

Deel Deze Pagina