of mensen die het kapot maken en er dan als een haas vandoor gaan! Dat is ons gebeurd met een kast. Ze hebben de kast kapot gemaakt met inladen en zeiden: we hebben het geld niet gepast dus we gaan even pinnen, nooit meer terug gezien Nu is het vooraf betalen voor je de deur uitloopt bij ons.
Ik had zojuist ook iets gekocht via mp waar ze 65 euro voor wilde. Dat was oke dus ik had haar rek. nr enzo al gekregen en toegezegd dat ik het zou kopen van dr. Maar toen moest ik even met mijn dochtertje naar de dokter. Kom ik terug, heb ik 3 mailtjes van dr, de eerste of ik het geld al had overgemaakt, en erna nog 1 of ik kon antwoorden, en erna nog 1 dat er iemand met een bod van 100 euro was gekomen en hij dus verkocht was. Hallo, ik ben nog geen 3 kwartier weggeweest, maar mensen gaan er blijkbaar maar vanuit dat iedereen tegenwoordig continue achter de laptop of computer zit? Buiten dat snap ik heus dat ze hem voor 100 euro eerder weg doet dan voor 65, terwijl ze had gezegd dat 65 oke was, maar ik had al bijna geld overgemaakt. oh ja dat had ze ook nog gemaild van als je het al hebt overgemaakt zal ik het naar je terug storten. Ik vond dat ook niet echt netjes, ze had minstens kunnen vragen of ik ook niet hoger wou bieden ofzo. Nou ja, van zulke mensen WIL ik niet eens meer wat kopen...