BAH moet t f van me afschrijven! Ondanks dat de zwangerschap hardstikke goed verloopt en eigenlijk niet mag klagen behalve dat het zwaarder wordt lichamelijk gezien, kan ik me aan alles en iedereen iriteren! Gister stond ik in t postkantoor voor geboortezegels staat er een mega rij, dat kan gebeuren, maar als degene voor je in de rij aan de beurt is en de vrouw achter de balie gewoon laat wachten omdat ze telefoon krijgt.. GRRR .. Daarna een man met wel 10 verschillende pakketjes die nog gefrankeerd moeten worden wat uren duurt.. Vervolgens ga ik glazen ophalen voor in de badkamer (die we al drie weken geleden besteld hebben) zijn ze ze kwijtgeraakt, daar rij je dus ruim 30 kilometer voor heen en weer met je dikke buik. Ze moeten opnieuw besteld worden, weer 2 weken wachten! en ik wil alles af hebben voor de geboorte! Vandaag zijn de glazenwassers geweest, we betalen grof geld per maand omdat we op 1 hoog wonen, slaan ze alweeer de helft over! Iedere maand weer een gevecht want ze verstaan je amper als ze geld komen halen, en net nu met mijn onwijze nesteldrang moet je zulke dingen niet bij mij uithalen :x Iriteer me zelfs aan mijn verloofde, ook al doet ie niet veel mis, ik weet me steeds weer op te winden om de stomste dingetjes!! Als ie bij wijze van zijn schoenen niet opruimt dan kan er een grote uitbarsting volgen vind t gewoon zielig voor hem en weet dat ik onredelijk ben maar op dat moment vind ik dat ik totaaaal in mijn recht sta en dat alles en iedereen tegen me aan t werken is Dit zijn maar enkele dingen, hoop echt dat t snel weer overwaait.. Normaal gesproken ben ik erg geduldig en moet er heel wat gebeuren wil ik uit mijn slof schieten maar nu ben ik licht ontvlambaar! Zijn dit nou de beruchte zwangerschapshormonen?? of ben ik gewoon gek..
Moet er ook wel een beetje om lachen hoor! Maar ja nesteldrang is lastig en dan kan je best kribbig worden . Sterkte ermee!
Hier lijkt ook wel alles verkeerd te gaan of tegen me te werken maar denk toch echt dat het aan de hormoontjes ligt. Buik begint inderdaad in de weg te zitten...ik wil mezelf niet zien zitten als ik mijn schoenen bijvoorbeeld aan moet trekken...slapen word allemaal wat minder en noem maar op. Daar worden we natuurlijk ook 'wat' prikkelbaar van. Heb je wel al verlof? Ik wel inmiddels en ben zó blij. Alles gaat nu dus ook gewoon op het gemakje en laat me niet opjagen hoor. Ik wil toch nog even genieten van die kleine in mijn buik, voor je het weet is het zover
hey nou ik schaam me dood ben nou bijna 24 weken en ben nu al zo mischien ook wel door dat we aan het verhuizen zijn ik kan dus ook niks hebben zegt een vrouw bij mijn zoontje op school go ben jij zwanger mag je vragen toch!" zeg ik heel kribbig nee hoor ik heb zo'n pens van me zelf tuurlijk ben ik zwanger hihihi dus ik ken het wel hoor alleen ja jij bent op je eind dus kan me er iets van voor stellen en ik ben er pas 24 weken zullen dus indd wel hormoonen zijn en het zal er bij horen maar mijn lijkt het me na de 30 weken dood normaal want dan begint het aftellen toch echt maar met 24 weken heb ik toch de twijfels en ook ik ben normaal echt niet de moeilijkste hahahahaha dus jah mijn antwoord is hormoonen indd hahaha