Dag dames, Zoals de titel al een beetje zegt; waar kan ik mooie, betaalbare lingerie halen? Ik zie op enkele sites zo'n mooie setjes, maar dan ben ik voor 1 setje meer als 100 euro kwijt , en dat vind ik toch echt van de gekke. Hoe doen jullie dat? Of draag je geen speciale zw.schap lingerie? Zou ik ook gewone lingerie kunnen kopen, maar dan een maatje meer als normaal? Ik vind veel van die positielingerie nou niet echt sexie zeg maar...... ben benieuwd naar jullie "oplossingen" Groetjessssss
nja, mooi en sexy zijn niet de eerste woorden die in mij opkomen bij zwangerschaps'lingerie'. Persoonlijk vind ik de spullen van Hot Milk erg mooi, maar dat is zeker niet goedkoop. Bovendien zijn er maar heel weinig winkels in NL die het verkopen. Omdat ik BV heb gegeven en nu ook weer wil geven, vind ik dat wel de moeite waard, je draagt het dan een stuk langer dan alleen de zwangerschap. Gewone lingerie zou ik niet doen: bij mij zijn m'n borsten de vorige keer nog een hele tijd blijven groeien en dan moet je of de hele tijd nieuwe kopen, of je loopt eerst met veel te grote beha's (of na verloop van tijd met te kleine). Je kunt het een tijdje uitzingen met zo'n verlengstukje, voor een paar euro koop je die bij de hunkemoller. Maar de meeste mooie beha's hebben toch een beugel en dat zit op den duur niet meer lekker. Antwoord op je vraag: ik heb het niet gevonden, mooi, sexy en betaalbaar en draagbaar in je zwangerschap...
Ja die van Hot Milk vind ik dus ook mooi (en toch ook sexy), maar zooo duur :S Nouja, ik zal nog eens verder zoeken....
Toen een vriendin van mij zwanger was heeft ze nooit zwangerschapslingerie gedragen. Als je dus gewone lingerie zou willen kopen kun je eens bij de H&M kijken. Daar koop ik ook vaak lingerie. Ze hebben best veel keus en het is niet overdreven duur.
ik draag gewoon og steeds mijn eigen bh's (met beugel...) aan het eind van de dag zitten ze echt niet meer lekker, maar ze voldoen voor de rest nog prima. Moet er wel bij zeggen dat ik qua omvang niet ben gegroeid en mijn cupmaat is ook (goddank) niet echt groter geworden (wel een beetje kipfilet aanwezig, maar te verwaarlozen dus). Mijn stringetjes zitten echt niet meer lekker met die buik... daar heb ik wel lelijke zwangerschapsshortjes van Anita voor aangeschaft, die zitten echt erg lekker
Heb ik wel gezien. Iets van 3 of 4 winkels, waaronder Palazzina in Amsterdam (t.o. het Paleis op de Dam). Ben zelf nog niet geweest, ga ik nog wel doen! (heb mijn setje ooit in Australie gekocht, niet "echt" naast de deur 8)) En mijn normale beha's zitten me nu al niet meer lekker. Met het 'verlengstukje' gaat het nog, maar de beugels zijn wat te klein waardoor het 's middags vervelend begint te voelen. Qua onderbroeken draag ik het liefst van die seamless microvezel shortjes, o.a. Hema en Hunkemoller hebben die. Ook vrij lage strings van dat materiaal zitten mij best goed. De echte zwangerschapsonderbroeken (over je buik heen) vind ik echt te lelijk voor woorden en ik vind ze niet echt lekker zitten.
ik draag mn eigen stings en bh's nog en heb alleen positie broekjes voor wanneer ik daar zin in heb. gewone slips zitten dan niet zo lekker. hema heeft daar vanalles in voor normale prijs.
bij de Hema heb je voor 10 euro een meegroeibh! Dat is niet sexy... maar wel comfortabel en daar heb je ook zwangerschapsslips en boxer voor 8 of 9 euro.... dussss als je voor comfortabel en kwaliteit wil gaan voor lage prijs raad ik je hema aan!
wauw dat van HotMilk is wel mooi inderdaad! bij lingerievoortwee.nl kun je het online bestellen nog makkelijker!
heeeee loeloe, dat is nog eens een goede tip! die had ik nog niet gevonden, ben gelijk helemaal blij. die hema meegroeibeha's zijn wel voordelig, maar volgens mij niet groot genoeg voor mij. heb normaal 80D, vorige zwangerschap ging ik naar 85-90 E en na de zwangerschap zelfs naar 85F (bv). maar als je iets bescheidener bedeeld bent, lijkt het me een heel fijne keus.
Dan ga ik eens bij de HEMA spieken. Maar vind het jammer dat dat waarschijnlijk geen "mooie" setjes zijn, met ietwat kant erop ofzo. Die zijn namelijk altijd zo mooi voor de (buik)foto's. Maar bedankt voor de tips dames
Mijn (beugel)beha's zitten nog goed, zolang dat het geval is haal ik elk geval niks nieuws op.. strings zitten nog best lekker, (voornamelijk sportstrings) en als ik naar bed ga doe ik een boxer van mezelf of van mn vriend aan... Heerlijk haha...
Draag nog mijn eigen ondergoed, maar dan met de vulling uit de cups, en heb wat bh's gekocht in cup c en d en het komt allemaal gewoon bij de H&M vandaan. Zit nog prima en de vorige keer heb ik daar ook de hele zwangerschap mee gedaan. Wat ik nu wel vervelend vind zitten zijn die echte strings, die hebben van die dunne bandjes aan de zijkanten. Maar vreemd genoeg zijn halve strings groter dan hele strings, die zitten me wel weer goed. Van zo'n grote Unterhose die over je buik zit zou ik spontaan depri worden denk ik...
@ Bri, tja, staat ook nog op het verlanglijstje, maar niet nu haha @ Loeloe; bedankt voor de tip!! Gelijk even opgeslagen
Ik ben jaloers op de dames met een kleinere cup dan E! Jullie kunnen tenminste nog wat leuks bij de Hema en H&M kopen! En ik ben jaloers op de dames die hun beugelbh's nog aankunnen . Ik was net een paar maanden gestopt met de borstvoeding en had mooie beugelbh's gevonden, die zitten zo lekker en zien er zo mooi uit! Maar mijn borsten gingen echt pijn doen en ik kon ze dus echt niet meer aan doen (ja, kan wel, maar ik krijg liever geen borstontsteking...) Zwangerschapsbh's vind ik veel te slap en dat ziet er dus niet uit. Ik heb nu heavy sport bh's van de Hema, maat 80E. Die zitten prima en daar kan ik wel even mee vooruit, heb ook evt. verlengstukjes voor op het eind. Maar mooi, niet echt nee . Maar met kleding aan wel redelijk en dat vind ik toch belangrijker. En ik heb er niet veel geld voor over, voor die paar maanden (en hopelijk nog ruim een jaar borstvoeding, maar dan nog vind ik het erg duur, je wil toch een paar bh's hebben). Verder draag ik nog m'n eigen onderbroeken/strings, van die naadloze microvezel dingen.