De jongste is 2 jaar en 3 maanden en we hebben nu onze bugaboo op marktplaats gezet, omdat hij in de winkel steeds uit de bugaboo kruipt. Als we aan het wandelen zijn dan gaat het goed maar als ik stop en dan vooral in de winkel wurmt hij zich er uit. Vanavond komen er mensen kijken... en ineens twijfel ik, moet ik hem wel verkopen. Ik vindt het zo'n fijne wagen, maar gebruik hem amper, ik doe alles op de fiets en als we met de auto ergens heen gaan gebruiken we de quinny zapp. Net het laatste wandelingetje naar de supermarkt gedaan en alsof hij het aanvoelde wou hij op de terugweg (in de winkel er natuurlijk weer uitgewurmd) gaan slapen, dit doet hij nooit en nu moest de buggy in ligstand en ging hij makkelijk liggen, we waren binnen 5 minuten thuis en hij wou niet uit de buggy hij wou in de buggy in de gang slapen. Zo heeft hij 5 minuten gelegen tot opa op bezoek kwam, toen was het slapen klaar hahaha. Aan de ene kant denk ik, het is goed zo, hij zit er bijna niet in 1 a 2 x per week even naar de supermarkt (5 minuten wandelen) en daar klimt hij er meteen uit. De rest doe ik op de fiets en ik heb natuurlijk de quinny zapp nog. Aan de andere kant het is zo'n mooie wagen en wat als er sneeuw ligt, voldoet mijn zapp dan? Misschien is het ook wel omdat nu de kinderwagen er definitief uit gaat. 7.5 jaar lang heeft er een kinderwagen in de gang gestaan. Oww ik ben echt in staat die mensen af te bellen, mijn man verklaart me voor gek denk ik hahaha. Het is een beetje een onzintopic, maar het zit me al heel de dag dwars hahaha
Haha, wel herkenbaar hoor. Dat is weer een stap naar 'ohhhh wat gaat de tijd toch snel!". Sterkte ermee enne, verkoop um nou maar
Muts haha maar even heeel goed nadenken. Ik zal bij twijfel die mensen alsnog afbellen. Maar dan wel ruim op tijd dus niet uurjte van te voren ofzo.
ik heb onze wandelwagen ook nog gewoon(ook de zapp) als ik naar de stad wandel of de winkel vind ik de wandelwagen nog zo prettig, ook als we naar de dierentuin gaan, mocht ze moe worden dan kan ze lekker liggen en met de zapp niet(daar wordt ze eigenlijk al te groot voor)
Nu begin ik helemaal te twijfelen hahaha, is 2 jaar 3 mnd niet te jong om de wandelwagen weg te doen? Ik heb 'm op marktplaats gezet omdat ik dat geklim zat was. Okay uit de zapp klimt hij ook maar die neemt niet zo veel plek in beslag in de auto. De dierentuin zijn we van de zomer ook geweest en daar klom hij ook steeds uit de bugaboo en slapen doet hij nooit meer in de wandelwagen, hij vindt alles te interessant, behalve vandaag dan
haha, je bent geen muts, het is gewoon een afsluiting van iets. dat ding hoorde jaren bij je uitzet. Ik kan mij best voorstellen dat het spannend is. Maar ik zou hem wel gewoon verkopen. Dit gevoel blijf je gewoon houden.
Haha, heel herkenbaar hoor, had ik een half jaar geleden ook toen ik de bugaboo verkocht. Mijn dochtertje was toen nog maar 1,5 en ik heb hem eigenlijk nooit gemist, dus wat dat betreft..
Hahaha herkenbaar hoor Ik heb staan janken in januari toen elk babyding de deur uitging... (en nu kunnen we het weer opnieuw aanschaffen ...) Maar met 2,5 is het in de wagen zitten toch ook wel klaar en bovendien gaat het pas eind januari weer sneeuwen, en dan zet je hem toch gewoon lekker op de slee?
je zegt het zelf al, je gebruikt hem al eigelijk vrij weinig stiekem hoop je dat die mensen niet op komen dagen he hahaha
hihi, moeilijk is het he, afscheid nemen en accepteren dat de kleine groter wordt? als ik jou was zou ik hem gewoon verkopen... het is nu een sta in de weg, die echt niet ineens meer gebruikt wordt als je hem nu toch niet gaat verkopen hoor.. succes ermee
Ik heb de wandelwagen rond 1 jaar al weg egdaan. En heb er nooit spijt van gehad. Tuurlijk is het apart, maarja. Als je er toch niks mee doet. Maar hoe kruipt je kind eruit dan? Zet je hem wel vast? En met ruim 2 begrijptie toch wel dat dat niet mag? Of ben ik dan gek?
Moet ook lachen vind het wel een heel leuk en lief bericht...En snap je twijfel heel goed...hihihihi en ga je het verkopen?
Bedankt voor de reacties, ik ga m denk ik toch wel verkopen, de twijfel is iets minder, maar iedere keer als ik de gang in loop twijfel ik hahaha. Inderdaad in de winter hebben we de slee nog (was ik alweer vergeten ) Wat betreft de dierentuin, In de zomer zijn we naar de dierenuin geweest, toen heeft hij niet geslapen en ook stukken gelopen ipv in de buggy, dus ik begin steeds meer te denken dat het toch de goede beslissing is. Ik had hem op marktplaats gezet omdat ik dat geklim zo beu was, en sneller verkocht dan gedacht hahaha. Het is ook het laatste van de babyuitzet wat ik verkoop, de rest is allemaal al verkocht of weggegeven. Wat dat klimmen betreft, hij zit wel vast,maar draait en wurmt net zo lang tot hij los is, en hij wordt er steeds handiger in Dat het niet mag weet hij wel, maar als er een grote winkel is dan is de verleiding blijkbaar te groot
Ik zit ook te twijfelen om onze wandelwagen weg te doen, maar ze luistert zo ontzettend slecht en wil niet lopen aan het handje. Maar ze klimt wel telkens uit de wandelwagen (maakt 'r trouwens niks uit of we stil staan of rijden). Ik zou eigenlijk iets moeten hebben om 'r strak vast in dat ding te kunnen zetten.
Ik zit er ook aan te denken om hem weg te doen. wij hebben een bugaboo bee. Ideaal ding hoor maar ze wil er niet meer in. Ik hou hem dus ook alleen voor als we lang gaan wandelen of naar de stad gaan,want bij een buggy duw jeje een breuk. Denk dat ik wacht tot volgend jaar voorjaar ofzo. Maar als ik jou was zou ik hem wegdoen,geld is lekker om te hebben en die zapp is toch goed? ik zeg dus DOEN!