Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mroos, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Vannacht om 4.49 werd ik gebeld door een nummer, mobiel lag in de huiskamer en ik sliep uiteraard. Het nummer kende ik niet.

Ik had geen zin om terug te bellen dus stuurde een smsje.

'Wie wilde mij graag om 10 voor 5 bellen?'

'De sint..'

'Spannend?8)'

'Hangt er vanaf hoe spannend je het wilt maken'

'Niet te spannend in ieder geval;)'

'Haha ik heb ook geen idee wie jij bent, je stond iig niet in het pietenboek'

'Maar wel in je adressenboek blijkbaar, anders had je me niet gebeld grapjas'

En nu geen reactie meer..

Ik voelde me weer helemaal 16. Ik ben alleen zo nieuwsgierig, zouden jullie bellen? Of het maar gewoon laten? Ik ben dus zo bang dat ik iemand (lees exen van 100 jaar geleden die vannacht dronken waren) aan de telefoon krijg waar ik echt geen zin in heb.

2. Female

Female Niet meer actief

Jeetje dat je nog ingaat op zo'n idiote actie zeg...
    Ik had er vanaf het begin al helemaal niet op gereageerd...

3. mroos

mroos Niet meer actief

Ok, misschien heel raar dat ik best nieuwsgierig ben naar wie mij om 5 uur 's nachts wilde bellen:p.

gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde;).

Het was ook bedoeld als luchtig topic trouwens, vandaar de smile voor de titel.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, ben ik ook gauw klaar mee :)
    Lekker links laten liggen.

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ik had terug gebeld, en ik geloof dat ik niet zo vriendelijk was op dat moment.....geen sint of dat gedoe....wat maak je je wel niet wijs om s'nacht te bellen idiooooooooooooooooooot!!

6. Female

Female Niet meer actief

Ja je moet het ook zelf weten hoor ;)
    Maar weet jij veel welke gek er aan de andere kant vd lijn zit... :(

7. mroos

mroos Niet meer actief

Ja dat is waar, ik denk eigenlijk altijd meteen dat het iemand is die ik ken, maar dat hoeft helemaal niet haha.

Ik ga ook niet meer reageren trouwens hoor, het is te kinderachtig en boeit idd eigenlijk ook niet.

8. Within

Within Niet meer actief

Diegene wil zichzelf niet bekend maken dus dan houd het op he :p Je kan hem even bellen om 10 voor 5, maar dat is zonde van je slaap :p

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oowww pffff ik zou me een partij kwaad worden!!! 1 omdat je zo kinderachtig doet door niet te willen zeggen wie je bent en
    2 omdat je me rond zo een abnormale idiote tijd belt!

11. adi

adi Niet meer actief

Ben ik de enige die zoiets wel grappig vindt? :) Helemaal met die reacties ;)

Mijn naam begint met A, en ik werd vroeger tig keer gebeld door mensen bij wie ik bovenaan de lijst stond. En dit gebeurde op meest gekke momenten. Ik heb vaak hijgende mensen aan de tel gehoord, bleken ze op de fiets te zitten om 5 uur 's ochtends :)
    Ook een keer een hele ruzie zitten aanhoren tussen een kennis en zijn vriendin. Ik had zoiets van: als HIJ mij belt , dan is het niet mijn schuld dat ik mee mag luisteren ;) (ik was 19 overigens)

Meer terug op jouw vraag, wat ik zou doen? De volgende nacht hem wakker maken? Nummer opzoeken? Of simpel goed over lachen en niks doen ;)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als ik de sms conversatie zo lees denk ik dat de persoon in kwestie een verkeerd nummer heeft gebeld. Zaterdagnacht, grote kans dat het iemand was die aan het stappen was en met dronken hoofd het nummer verkeerd heeft ingetoetst.
    En nu bij wijze van grap antwoordde met Sint terwijl hij geen idee had wie je was. Na de laatste sms zal ie wel beseft hebben dat je geen bekende van hem bent en reageert ie daarom niet meer.

Zoiets :)

13. mroos

mroos Niet meer actief

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit wel leuk vind;).

Ik laat het hier idd lekker bij, terugbellen op dezelfde tijd is een hartstikke leuk idee, maar daar heb ik echt geen zin in haha.

Zal idd wel zijn wat Caithlin zegt.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had een keer overdag dat ik van een wildvreemde soortgelijke smsjes kreeg. Toen reageerde ik net als jij ook een paar smsjes heen en weer terug.... En later was ik er ook klaar mee.

Maar ik zat me ook suf te denken toen hoe de persoon (van wie ik niet wist wie het zou zijn...) aan mijn nummer zou komen. En toen ineens schoot marktplaats me te binnen.
    Kan het bij jou zijn dat je er iets op hebt staan met je mobiele nummer erbij? Want bij mij kwamen ze waarschijnlijk dus op die manier aan mijn nummer.

Deel Deze Pagina