Grrr, nergens banen kunnen zwemmen omg Dordrecht!

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

En oud-beijerland wel een stukje rijden maar wie wat wil ;) moet er soms wat voor over hebben dan haha

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    cowgirl, ja klopt van de dubbel maar ik heb gebeld en banen is vanavond buiten omdat er ook les is en dat is binnen....

Weet je, ik ga gewoon tussen de recreanten door zwemmen haha, tis ladies night vanavond dus dan is het nooit zo onstuimig.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    @deelight maar de sportboulevard is toch dicht vanavond? volgens hun site zijn ze maar tot 16u open ofzo? Of ben ik nou scheel?

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    ja ze zijn dicht.. heb net gebeld :( balen :( had net zo'n mooi nieuw badpak gekocht...

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nog héél even geduld.. Als de zomervakantie voorbij (die 6 weken) dan kun je in de meeste baden vast weer terecht s avonds. In Zwijndrecht in elk geval op diverse avonden.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    huh, dat kon ik dus weer nergens vinden.....:x

fijn dat je gebeld hebt....

Was net zo blij... en ben ook al ongesteld dus irritatie alom....

:)->:) erg he voel me echt een zeur)

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    nou, jij bedankt, anders was ik vanavond voor niks dat hele eind naar de sportboulevard gaan fietsen (hihi is ook lichaamsbeweging natuurlijk, nu ga ik op de bank hangen met een zak stroopwafels)

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    moet je nu ff snel naar zwijndrecht tot 18 u open :p

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    cowgirl haha nou ik ga minimaal 1 uur wandelen dalijk... en zondag overdag ga ik meestal ook banen doen... tussen 12 en 13 is het wel zondag!

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Dat hebben ze weer handig verzonnen daar bij de sportboulevard.
    Ik vind het echt een aanfluiting. Er is zo veel geld in gaan zitten maar je hebt er nog niks aan.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Deelight, even offtopic;

Is het nog gelukt met de taart?

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Haha sniffy dat je daar nog aan denkt!
    Ja heb een superleuke (denk ik) taart besteld bij datverdienteentaartje. Sprak me toch het meest aan. Ben benieuwd hoe die word!!

Over de sportboulevard, ja ik vind met name het parkeertarief schofterig. Zeker voor ziekenhuisbezoekers... je zou vaak naar de poli moeten of ziek zijn of een familielid er lang hebben liggen! Kost je een fortuin!!

Verder vind ik het zwembad recreatief niet veel voor grotere kinderen, er is niet eens een glijbaan! Voor de kleintjes daarentegen is het wel super.

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heerlijk krijg ook meteen zin. Zit er ook aan te denken om weer zo iets te gaan doen.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik denk overal aan ;)

Maar het is idd niks voor grotere kinderen. Ik ga met Fenna altijd zwemmen op donderdagochtend. Dan is het idd leuk.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #35 Devilschase, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  16. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    @sniffy ja dat parkeertarief is schandalig zeker voor ziekenhuis bezoekers! Mijn zoontje had 3 dagen in het zkh gelegen en we waren 40 euro lichter zo'n beetje aan parkeergeld :(
    (natuurlijk hadden we een slim carpoolsysteem kunnen bedenken, maar stond ons hoofd niet helemaal naar)

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb daar gelegen 3 jaar geleden maar toen was het nog 1 euro s avonds en in het weekend 1 euro

En in maart heb ik daar ook gelegen en me vriend was ook gemiddeld 10 euro per dag lichter echt schandalig

Toen ze daar bezig waren met het oude zh en de parkeerplaats was er op een gegeven moment geen plek voor de deur meer voor de spoedeisende hulp maar goed was net betaald parkeren ervoor me vriend helemaal niet opgelet want in werd met spoed opgenomen kreeg ie een bekeuring toen hij 20 min later zijn auto ergens anders wilde zetten maar hij heeft gebeld en het uitgelegd en ze scholden de beukering gelukkig kwijt !

En het zwemmen is ook niet super goedkoop meer dus je ben zo op een zondagmiddag zwemmen 4 a 5 euro lichter !
    Vnd het ook schandalig zeker ook voor mensen die er sporten en mensen die in het zh liggen hun partners !

Op een gegeven moment zette ik de auto gewoon voor bij het rotonde naar sterrenburg op bij die flat is mss 100 meter verder lopen :p:)

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    dubbel heb ik voor gebeld, is echt buiten.
    Zwemmen in warm water is heerlijk als je geblesseerd bent oid, niet als je wil "sporten"

blokweer is beperkt geopend zie hier: Zwembad Blokweer - Nieuws

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat warm water bad in Zwijndrecht is veel te klein om baantjes in te trekken. 5 slagen en je stoot je hoofd...

Ik lees hier 1 van mijn grootste irritatiepunten dus haak even in haha. Het parkeren bij het asz is echt belachelijk! Mijn 2 nichtjes hebben daar 6 weken gelegen en de ouders moesten daar voor bijna iedere voeding naar toe. Per week waren ze dan ook minimaal 100 euro kwijt! Nu ga ik over 2 weken weer een paar nachten doorbrengen in het ziekenhuis en je weet nu al dat het je een hoop geld gaat kosten. Nu gaat het me niet op het geld hoor, dat kan ik wel missen, maar het is echt een principe ding geworden! Als ik ga zwemmen met mijn dochter ben ik 6 euro kwijt en dan nog 4 euro parkeren! Dat is toch geen verhouding meer?

Overigens vind ik het zwembad voor kleine kinderen ook niet alles. Er is geen milimeter in dat bad waar geen water spuit. En dat vind mijn dochter heel eng. Wij liggen dus altijd in het diepe bad maar eigenlijk is dat niet zo leuk voor een twee jarige.

Sooooo ik ben mijn Dordtsche frustraties ook weer kwijt haha

20. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Op dinsdag en donderdag is de Lockhorst in Sliedrecht open oa om banen te zwemmen. Gratis parkeren ;)

Deel Deze Pagina