Ik kwam even lezen of het goed is afgelopen. Gelukkig heb je gewoon een nieuwe meegekregen. Lijkt mij ook wel normaal.
Dit had ik met een puzzel. Kostte geen drol dat ding gelukkig(maar was op zich wel goeie kwaliteit). Had er 1 gekocht, bleek er 1 stukje te missen...Ik naar de winkel, kon gewoon omgeruild worden. Kom ik thuis, missen er 4 stukken!! Ik was zó pissig!(ook door hormonen van 34 weken zwangerschap, haha). Mijn dochter vond het ook niet leuk, dus we hebben 'm bij 't oud papier gemieterd. Kon dat ding niet meer luchten of zien. Had ik voor 3,50 wéér heen er weer moeten rijden naar des betreffende winkel, ammehoela.
Mediamarkt neemt alles retour wat gesloten is en houdt daar 10% van de waarde ook nog in. Dus krijgt niet eens volledig aankoopbedrag terug. In jou geval gaat het om defect. Bijna zeker dat ze hem opsturen, nakijken en repareren. Lukt repareren niet dan pas een nieuwe Dat is mijn ervaring
Gelukkig is het goed gekomen. Ik had het deze week 2 keer. Eerste keer met een parasol misde de schroeven en daarna met de zandbak miste ook schroeven. Nu moet de zandbak terug naar wehkamp en gaan ze het onderzoeken. Kortom duurt weer voordat ik de zandbak terug zie. Van de parasol heb ik zelf 4 schroeven gehaald.
Gelukkig idd goed gekomen. Had er wel hard hoofd in. Zeker toen ze met zijn 3en met dat ding aan.de slag gingen. Pffff. Deedee. Ohh wat een pech!! Nora. Damn die waren heel.slecht gemaakt dan... bedrijf misschien mailen maar snap dat je er klaar mee bent.
Wij hebben maar 1x iets terug te hoeven brengen naar Mediamarkt. Een tv. Mn man haalde het uit de doos met een enorme ster links bovenin! Heel vreemd. Want de doos was jeurig dicht getaped. Er zaten van die beschermingsstukjes op de hoeken en toch die enorme ster! Echt een deuk. Denk wel cm of 10 in doorsnee. Direct gebeld. Volgende dag naar klantenservice. Ze deden wel een beetje moeilijk, wat ik me goed kan voorstellen, wie zegt dat wij dat niet zelf hebben gedaan... maar uiteindelijk gewoon mogen inleveren. Moesten wel 9 dagen wachten op een nieuwe. Maar die hebben we dus wel gewoon netjes gekregen. Hier dus goede ervaring met Mediamarkt 👍
Super! Ik heb ooit op een helpdesk gewerkt en het is verbazingwekkend hoeveel mensen bv vergeten de stekker in het stopcontact te steken Of uberhaupt niet weten hoe iets aan moet ('Heeft u dit knopje al geprobeerd? Met ON erop?' ... nee dus ) Dat verklaart misschien waarom ze de MM even keken en de handleiding erbij pakten