wanneer voor het eerst echte uitje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Crazy angel, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    Ik heb echt de drang weer lekker de hort op te gaan.
    Morgen zijn er wedstrijden waar ik wil kijken, tis een uurtje rijden..

Wanneer gingen jullie weer voor het eerst iets leuks doen na de bevalling met je baby?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Echt weg weg ging ik 1,5 week na de geboorte. Naar de verjaardag van mijn vader. Vond het wel echt heel erg zwaar dat iedereen aan mijn meisje wilde komen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Na een week gingen we naar mijn oma toe. Na een week of 2-3 gingen we naar Artis. Ik werd wel snel moe van het lopen. Oja, het was augustus dus dat scheelde wel.. lekker warm

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Na precies een week (ks) ging ik wandelen naar t dorp en terug (2 uurtjes). En vanaf dat weekend was mijn man vrij en zijn we meteen heel veel gaan doen met hem. Naar babywinkels, wandelen en op terasjes zitten noem maar op...

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oh ja. Na 2,5 week hadden we een bruiloft en hoewel dit lichamelijk meer dan prima te doen was vond ik het geestelijk wel zwaar. Ik zat als een soort roofdier mn jong in de gaten te houden en als ik me dan even om draaide (man had dan de baby) zat mn schoonmoeder er ineens mee of iemand anders. Op de weg terug ook tranen met tuiten gehuild, haha hormonen!!!

6. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Och ik moest er niet aan denken om al zo snel na de bevalling zo'n stuk auto te rijden of gezellig te moeten doen. Ik was heel snel moe een paar weken lang. Pas na 2 maanden ofzo kon ik zelf dingen gaan ondernemen. Natuurlijk wel gewoon het dagelijkse uitje ff buiten wandelen en boodschappen doen, maar lekker dicht bij huis. Knap hoor! een wat langer stuk lopen kon k ook pas 3 maanden na de bevalling.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    2 weken na de bevalling had ik een verjaardagsfeestje aan het meer buiten ( Heerlijk alle stoeltjes onder de bomen en de kids in het gras en het water ) ik was heelmaal gebroken erna, zat te trillen en te huilen. Overschat je zelf nog niet, je bent pas bevallen!

8. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het verschrikkelijkste is idd dat iedereen maar meent en denkt aan je lieve kleine hulpeloze ukkie te zitten, dat vond ik echt het allerergste van de uitjes in het begin, hi hi of het de hormonen waren geen idee

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zijn de wedstrijden buiten? Het wordt vannacht behoorlijk koud, ik zou morgen, zeker morgenochtend niet, lang met zo'n kleintje naar buiten gaan.

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ik ging na 1,5-2 wkn ongeveer (ks) voor het eerst echt de deur uit naar de supermarkt, haha!
    Na 3 wkn ben ik een keer met de wandelwagen naar het winkelcentrum gelopen dat hier een kleine km vandaan ligt. Heen en ín het winkelcentrum ging goed, tot ik besefte dat ik natuurlijk ook nog terug moest lopen... Was blij dat ik weer op de bank zat!

Weet niet of je je kindje mee wil nemen naar die wedstrijden (neem aan buiten?), maar gezien de kou zou ik het zeker niet te lang maken of je kindje zelfs thuis laten?
    En iedereen zal even willen kijken/aaien/voelen aan je kindje... was ik ook nooit zo van gecharmeerd! Werd er erg onrustig van!
    Onderschat het niet...

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hier de eerste week binnen gebleven, de week erna gewandeld (korte stukjes) en de week daarna lekker naar de stad geweest geweest met ukkie en man. Ik had een flinke ruptuur dus mocht ook gewoon niet te veel.. Wat ik deed was al veel te veel.. Ben de 2de wk namelijk ook veel op en neer geweest naar Zh omdat mijn mama erin lag. Huisarts stond voor de deur voor kraamvisite en vroeg zich af waar ik mee bezig was als kraamvrouw..ik kwam net uit de auto nml met de maxi cosi op mijn armen..
    Dus pas wel op jezelf en het ks idd erg koud hoor buiten in de ochtend!

12. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    1e weken moest ik zelf erg opknappen, daarna begonnen met een stukje lopen. Dat werd steeds meer en steeds verder. Toen al snel een keer even de stad in, en daarna een hele dag weg. Ging prima. Kindje moet er wel tegen kunnen. Ik probeer alles gewoon, en dan zie ik wel of het werkt. Ik ben graag weg, en dat gaat goed.

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

2 weken na de bevalling hadden we een verjaardag (1 uur rijden heen en 1 uur terug)
    En het was heel goed te doen, ze lieten K. gewoon in de kinderwagen liggen.

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff ik ging na een week een klein stukje wandelen naar de brievenbus en terug was gesloopt ik denk dat mijn meisje ruim een maand was toen we echt weer even ergens heen gingen.

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik ben de eerste 2 maanden bijna nergens heen geweest, vond zelfs visite ontvangen een hele opgaaf. Na een week even naar de supermarkt geweest, maar dat was me ook te veel. Ik wilde gewoon lekker thuis zijn met m'n kleine mannetje.

Deel Deze Pagina