Grrr..ook ik ben geskimmed

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Bah!
    Ik durf nu niet eens meer te pinnen.. ook durf ik niet echt meer treinkaartjes te pinnen uit zo een kaartenautomaat.

2. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Jaa, echt erg zoiets!
    Vorig jaar had mn vriend ook getankt bij de Esso, en 3 dagen later wou hij gaan pinnen bij de bank, werd die pas "ingeslikt" en stond er dat die pas dus wegens Fraude daar werd gehouden..
    Hij naar binnen, want snapte er dus niks van...
    Bleek dus ook geskimmed te zijn, en moest dus aangifte doen bij de politie van de bank, en de bank zou een nieuwe pas aanvragen de andere blokkeren...
    Wij de de politie aangekomen, zeiden ze dat ze niet snapten dat de bank alle mensen naar hun toestuurden (waren gigantisch veel mensen geskimmed) en dat hij aangifte moest doen bij een of andere firma, ik weet de naam zo niet meer.
    Nouja, dat dus gedaan, en binnen 3 weken had - ie zijn geld er weer op staan, en week later weer een nieuwe pas.
    Bleeeh, wat een gedoe was dat zeg!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik haal even het topic om hoog om te laten weten dat vanochtend het geld netjes weer op mn rekening stond. Gelukkig handelt de bank dit dan snel af.

Mijn vriend en ik hebben besloten om nooit meer zoveel geld op de rekening te laten staan, dus het grootste gedeelte gaat gelijk naar de spaarrekening. Voorkomt ook weer dat we onnodige uitgaven doen...

Bedankt voor het meeleven hoor meiden!
    Ik zat er echt mee en mocht de bevalling nu beginnen dan ga ik er in ieder geval een stuk minder gestressed in.

XXX

4. Female

Female Niet meer actief

Wat fijn dat het opgelost is, zeker nu je bijna gaat bevallen. Je wilt natuurlijk alles om je heen netjes en afgerond achterlaten zeg maar, want voorlopig zal je hoofd even niet meer naar regeldingen staan ;)
    Hoop trouwens dat jullie snel je kleintje kunnen vasthouden! :)

Deel Deze Pagina