Grrr, opgelicht op straat. Baal ervan.

Discussie in 'De lounge' gestart door Juud74, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb je al een melding gedaan bij de politie? Als het echt een oplichter is, dan pakt hij waarschijnlijk ook andere mensen.

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb 1 keer een paar euro gegeven voor een buskaartje. Vond mijzelf achteraf echt dom dat het niet in mij opkwam dat het gewoon een junkie was. Dat was in ieder geval duidelijk te zien. Nu doe ik het nooit meer, al is het 50 cent. Vind die paar euro niet erg, maar betaal liever niet mee aan drugs of sigaretten.

Heb ook 1 keer toen ik met de bus terug kwam van het buitenland 5 euro aan een man gegeven voor wat te eten bij de mcdonalds op een stopplek in Belgie. Hij kwam niet uit Belgie of Nederland en had geen euro's, en vond het zo sneu dat hij nergens kon wisselen en honger had. Uiteindelijk was het misschien niet zo slim van hem om geen euro's mee te nemen. En gaf hij volgens mij maar 2 euro uit van mijn 5 euro. Maar dat vind ik dan wel iets anders. Wie weet was hij gewoon gierig haha

3. knap

knap Niet meer actief

Ja zo iets ook wel eens aan de hand gehad.

Een kennis woonde vlak bij stond op een avond bij mij voor de deur. Mag ik even wat geld lenen voor medicijnen te halen bij de apotheek. Tja wat doe je dan. Ik had alleen 50 euro vast.( mijn zoon was bijna vier jaar en lag al te slapen dus kon ook niet mee die medicijnen halen.) Met de belofte het wisselgeld direct terug te geven gaf ik mijn vertrouwen, Je raad het al die avond geen wisselgeld terug gezien.

Maar ik wist waar hij woonde. En dan ben ik niet voor de poes. Mijn zoon was die week jarig en ik gaf het echt in goed vertrouwen. ( geld voor die medicijnen 10 euro of zo had hij nog wel van me kunnen krijgen, beetje een zielig figuur) maar de rest wilde ik wel gelijk terug.
    Dus ben voor zijn huis gaan posten. En gedreigd de politie te bellen ect ect. Heb me geld terug gekregen. Nu zie ik hem wel eens sporadies en zegt die me gedag. Ook al is het een zielig figuur ik laat me niet gebruiken uit eindelijk. En eis terug wat van mij is.

:)

Voelde me ook knap dom omdat ik gewoon instinctief al wist dat het problemen zou gaan geven. Maar ja wil ook wel eens goed gelovig zijn. Tja.:)

Deel Deze Pagina