herkenbaar! en als HIJ iets vergeet.. dan heb IK het gedaan omdat ik het die ochtend niet nogmaals voor de 100e keer gezegd heb
Haha, mijn man denkt ook dat ik zijn agenda ben. En ook zijn persoonlijke registratiesysteem voor waar alles in huis ligt. En 't suffe is, dat hij 't wel waagt honderd keer mij te herinneren aan iets dat ik écht niet vergeet.. Wat betreft dingen die ik wel vergeet ('wil jij even dit en dit halen in de winkel', gaat bij mij 't ene oor in en 't andere weer uit) zeg ik altijd tegen 'm:'leg me maar 'n briefje neer, want anders vergeet ik 't toch...' Dus ik ben zelf ook weer niet zo'n ster in dingen onthouden..
Oh ja, dat is ook nog zoiets. Hij is boos op mij omdat hij vergeet dat hij ergens naar toe moet en ik hem dat niet gezegd heb, maar o wee als ik iets vergeet mee te nemen met de boodschappen... Mannen!!!! En toch houden we van ze....
mijn man is er ook zo een!ik ben zijn agenda enz. enz. Maar laat ik nu zelf ADD hebben,(dit is echt waar) toch fijn als hij ook even mee zou denken.