Grrr... rotsituatie!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mb90, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Maar nogmaals dan moet jij dus wel kunnen bewijzen dat jij daar NIET voor getekend heb en ik heb een beetje het idee dat je dit niet kunt, klopt dat?

2. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ja dat is ook een beetje het probleem. Op het blad dat ik meegekregen heb staat het anders of in hetgene dat zij bijgehouden hebben.

Er staat geen paraaf op de pagina waarin het anders staat dus deze is verandert achteraf volgens ons. Maar hoe bewijs je zoiets... tjah

Ze gaan dus als we niet betalen het dus gerechtelijk laten vervolgen. of ze zeggen dit om ons schrik aan te jagen of ze menen het dus echt...?

Ik ga eens naar het justitiehuis gaan voor gratis advies. Ik wil zeker zijn dat ik in mijn recht ben en geen stomme fouten maak die ze tegen mij kunnen gebruiken.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Maar dat is het enige wat jij gekregen hebt en getekend hebt? En hoeveel pagina's waren dat? Staan daar wel parafen op? Er moet in een contract ook een pagina-aanduiding staan.. Dus bv. blad 1 van 3, 2 van 3 en 3 van 3. Hoe staat dat op jou contract vermeld? of is het echt maar 1 pagina? En hoe staat dat op het contract van hun? Staat daar pagina's op? Anders is het natuurlijk wel enorm makkelijk om zomaar dingen te wijzigen.

Beetje lastig uit te leggen zo en volgens mij ietwat onsamenhangend maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Daarnaast is het natuurlijk wel zo dat als het document wat jij hebt duidelijk aangeeft dat dat het hele document is, zonder bijlagen of overige regels zij niet zomaar een extra blad mogen toevoegen zonder jou daarvan op de hoogte te brengen en zonder jou daar voor te laten tekenen.

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik heb het gevoel dat je vlaams bent?
    Anders kan je met kleine vorderingen naar de vrederechter gaan

6. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Ja.. Valt dat zo op aan mijn geschrift? :)

7. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw

Er staan nergens bladzijdenummers op en er staat ook nergens bij hoeveel pagina's enzo het reglement bevat...

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    yep, vooral aan t taalgebruik.(geen enkele nederlander gebruikt het woord "zot")

Nee, laat ze maar zweten.
    Zij gaan immers moeten bewijzen dat ze fout zijn.
    En dat gaat via de vrederechter omdat het zo'n klein bedrag is en vrederechter zijn over t algemeen nogal vredelievend;)

Ook moet je 3 aanmaniingen krijgen om te betalen (werlk zelf op de boekhouding) incassobureau kunnen intimiderend doen maar eigenlijk hebben ze geen poot om op te staan (zonder die 3 aanmanningen dus).

Deel Deze Pagina