gister avond was er een special over Take That en die heb ik gemist, dus dacht kijk ik m via rtl gemist moest dus 1.24 betalen. Mijn man zei doe nou maar heb je wat om te kijken. Dus ik betaald via ideal doet die het niet, heb ze net een mailtje gestuurd, maar zal vast morgen worden voor ik wat hoor, en dan zit ik savonds voor de buis omdat Take That bij tvoh komt sorry moest er ff uit...
Balen zeg. Ik was gisteravond te moe om het helemaal te zien dus heb het opgenomen Het was vanmiddag nog een keer op rtl4. Hopelijk krijg je snel antwoord op je mailtje en kan je het als nog zien. Ik vond het echt gaaf om het te zien.
Man, tegenwoordig moet je zelfs voor rtlboelervard betalen Wie gaat daar nou voor betalen, ik niet in elk geval.
k betaal dus omdat k die special graag wil zien het is niet rtl boulevard maar een special die hun gemaakt hebben.
belachelijk zeg. Dat je er voor moet betalen vind ik al zo belachelijk betaal toch al genoeg aan tv kosten dacht ik zo. Ze herhalen alles 100.000 keer enz
Nou, ik heb dan helemaal niks met Take That maar had het gisteren opstaan tijdens het forummen / hyven etc. Ik vond er echt geen bal aan.