Ik wou gister een bericht plaatsen dat ik zo blij ben met de service van Johnbeerens.NL, maar dat is niet meer aan de orde! Ik heb twee maanden geleden een chi royal threatment bestelt ( styltang) , die was 200 euro! Dus een hoop geld, maar hij was het zeker waard. Nu werd hij van de week niet meer warm, ik gebeld, mocht hem retouren en had na 2 dagen een nieuw exemplaar! Super zou je denken. Nu wil ik deze gebruiken en hij deed het de eerste keer al niet zoals ik gewend ben van Chi, en vanmorgen werd hij gewoon niet meer warm! ( lampje gaat wel gewoon branden). Ik heb natuurlijk meteen weer gemaild maar ze zijn er pas maandag weer. Toch ongelofelijk ?
Oh heel irritant. Maar daar kan john beerens niets aan doen toch? Is trouwens niet de kwaliteit die ik van Farouk gewend ben. Succes, ik hoop dat je of je geld terug krijgt, of een goede nieuwe.
Ja ben gewoon chagrijnig, zo blij dat ik een nieuwe had en nu dit! nee ik ben altijd zo tevreden over CHI, geweldige tangen! Maar zou dit nou 2x domme pech zijn? Zou bijna denken dat het aan m'n stroom ligt.
hmm ik snap je berichtje niet zo goed, want zo te zien heb je een goede service gekregen en zijn ze (net als veel bedrijven) in het weekend dus gesloten, vind het dan een beetje naar en jammer dat je nu dit bericht aanmaakt eigenlijk alleen omdat ze toevallig gesloten zijn, terwijl je wel gewoon een goede service heb gekregen en er denk ik vanuit mag gaan dat je dat maandag weer zal krijgen beetje voorbarig berichtje dus
Snap dat het vervelend is maar dat heeft toch niets te maken met de service van johnbeerens... Ligt aan chi.
Snap je frustratie, maar dit heeft echt niets met service te maken. Gewoon maandag even bellen, ze zullen het vast goed oplossen voor je.
Maar wat kan die site daar aan doen dan? Ik bedoel ze hebben het toch supernetjes opgelost en gelijk een nieuwe gestuurd, alleen heb je gewoon ook pech met de 2e. En is het zo raar dat dat bedrijf ook weekend heeft? Sorry vind je reactie erg negatief en nergens op slaan.
Nee nie dat ze weekend hebben.. Het is toch raar dat er twee producten niet goed zijn? Als ze wat leveren moet het goed zijn, 1x ok, maar 2..
Maar daar kunnen hun toch niks aan doen? Dan moet je bij het bedrijf zijn dat de stijltangen maakt en daar je frustratie op af geven en niet bij de verstrekker natuurlijk. De verstrekker heeft het namelijk keurig netjes opgelost.
Precies. Alhoewel de verstrekker natuurlijk wel aktie kan ondernemen richting de leverancier als ze hier veelvuldig klachten over krijgen. Maar misschien heb je wel gewoon pech.
Misschien een domme vraag, maar is er niet iets aan de hand met je stopcontact? Want het is vreemd dat ook bij de nieuwe tang wel het indicatielampje gaat branden maar hij niet verwarmt, net alsof de spanning niet hoog genoeg meer is...
Tuurlijk kan dat bedrijf er wat aan doen. Als het een slecht artikel is moeten ze dat niet verkopen lijkt mij. Dus kan het bedrijf er wel wat aan doen?
Hier kan die site toch niks aan doen? Ze kunnen moeilijk die tangen van tevoren gaan testen... Dan moet je bij CHI zelf zijn lijkt me.
dus als een bedrijf 1 keer een artikel retour krijgt omdat het stuk is of niet werkt moet het bedrijf dat artikel dus maar uit de winkel halen, denk dat er dan weinig overblijft in de winkel denk je niet denk dat er tegenover TS haar artikel honderden van dezelfde zijn verkocht die wel goed fuctioneren
Vindt het ook een beetje vreemde reactie. Waarschijnlijk zullen ze je maandag gewoon verder helpen. En net wat anderen ook zeggen, je kan van een bedrijf niet verwachten dat ze eerst alle producten gaan testen.
Mijn oude baas verkocht ook chitangen, en toen werd er levenslange garantie opgegeven. Dit ging via Farouk en niet via ons. (Begrijp dus, dat de tang opgestuurd moest worden met bon e.d. en daar gingen makkelijk vier weken overheen) Dat jij meteen een andere krijgt is echt wel service, helemaal omdat Farouk die levenslange garantie niet meer hanteert. En ik zou de tang elders even proberen, het is wel raar dat twee tangen beide het zelfde probleem hebben
Hun hebben toch ook weekend ? Ik verwacht dat ze je maandag weer te woord staan en dat je dan weer goed geholpen word.. Weer een nieuw exemplaar (die het doet) of geld terug . Vanavond en morgen dus ff geen stijlhaar!