Mijn dochter is binnenkort jarig en ze heeft de uitnodigingen voor haar feestje al uitgedeeld, er komen 5 meisjes. Nu kreeg ze vandaag zelf nog een uitnodiging van een ander meisje voor een feestje. Wat zouden jullie doen? Dit meisje nu ook nog een uitnodiging terug geven?
Ja, leek mij ook. Maar mn vriend vindt dat ik haar ook moet uitnodigen.. Ik vind het dan ook zo tweede keus overkomen.
Komt nog eens bij dat ik in de uitnodiging heb gezet dat we ze van school ophalen. Maar we hebben 3 riemen per auto, dus 6 kindjes in totaal kunnen mee. Volgens mn vriend is dat geen probleem. Maar ik vind dat sowieso al echt niet kunnen, ook al is t maar een klein stukje.
Van mn dochter mag iedereen komen, haha. Maar deze 5 had ze in eerste instantie zelf uitgekozen. 2 beste vriendinnen en dan nog 3 waar ze zelf op t feestje is geweest en waar ik haar ook het meeste over hoor. Toevallig ging ze vandaag bij dit meisje spelen, maar ze gaat op t moment de hele klas rond qua spelen (wil overal even kijken, volgens mij ). Het meisje had een hele stapel uitnodigingen. Een aantal met naam en een aantal zonder, die mocht ze kennelijk op t moment zelf nog uitkiezen. Dochter kreeg er een zonder. lijkt me omdat ze vandaag gingen spelen. Maar ze hebben nog nooit eerder gespeeld (en hoor haar ook nooit over haar).
Lekker zo laten. Je kind kiest toch? Daar hoef jij je niet voor te verantwoorden! En voor wat hoort wat..nee, dat vind ik ook niet nodig eigenlijk .
Thanx! Nee, vind ik ook niet. Nu ze ook de hele klas langs gaat met spelen, voel ik me ook niet verplicht om al die kinderen dan ook een keer hier uit te nodigen. Tenzij dochter t zelf voorstelt en wil natuurlijk.