Buggy Apenheul

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Morgen gaan we naar de apenheul :D

Nu gaat Elin in de kinderwagen, maar heb eigenlijk geen zin om voor Levi ook een wagen mee te slepen.
    Zag op de site van de Apenheul dat je daar buggy's kunt huren.

Zijn het een beetje goede buggy's voor een peuter van bijna 3 ? En rijden ze ook lekker of zijn het stunteldingen ?

Alvast bedankt :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben een echte hollander, ga geen geld uitgeven voor iets wat ik thuis ook heb dus ik kan je niet helpen.

3. Ik zou ook gewoon lekker een eigen buggy meenemen.. Weet jij veel wat er in die huurdingen gebeurt is..

Je moet toch al veel troep meeslepen met kinderen, dan kan die ene buggy er ook vast nog wel bij..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja we hebben wel zo'n simpele buggy maar die loopt dus zo beroerd dat je daar echt geen hele dag achter wil lopen ;)
    Dan zou het dus op de buggy van de ( extra ) kinderwagen uitkomen maar dan moet ik dus wel twee onderstellen en een kinderwagenbak mee slepen. wordt een beetje krap in de kofferbak :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Onze dochter van net 2 gaat ook gewoon zonder buggy mee naar zoiets eigenlijk, ik had hem pas mee naar het dolfinarium maar ze wilde alles zien dus eigenlijk helemaal niet nodig gehad...

vanaf 2,5 jaar heb ik nooit meer een buggy gebruikt bij onze zoon, als ie moe is ga je even lekker wat drinken je houd een leuk, rustig tempo aan, scheelt je gezeul lijkt me en ook leuker voor hem lekker los alles bekijken..

6. Zijn dat niet gewoon van die karretjes die ze bij dierentuinen en bij de Efteling ook hebben? Die je achter je aan trekt?

@Geenbuggymeenemenscheelttillen; Ik hoop dat ik nog heeeeel lang een buggy mee kan blijven nemen! Ik duw liever een buggy dan dat ik die tassen met luiers, doekjes, broodjes, snoepjes, drinken, fotocamera, en weet ik veel wat allemaal nog meer, mee loop te slepen!

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja maar ze neemt al een kinderwagen mee dus ze heeft al een "opslagmogelijkheid" :p

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja voor de tas etc hen ik Elin haar wagen.
    Zat er eerst ook aan te denken Levi gewoon te laten lopen maar als hij halverwege bdenkt moe te zijn moet je dus gaan tillen

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Beetje te kort dag, maar misschien voor de lange termijn:

Wij hebben op mp een zitje gekocht voor op de kinderwagenbak. Daar kan Ties perfect op zitten! Was er 15 euro voor kwijt. Babypark verkoopt ze ook, maar dan een nieuwere versie voor 60 euro.

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    wij hadden vorige keer deze gehuurd in de apenheul.
    weet niet of ze er nu nog zijn..

Bekijk bijlage 172866

was trouwens een
    Maclaren

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marieke, bedankt voor de tip !

Woezeltje, o dat lijkt me geen lekkere buggy om een hele dag mee te lopen.

Heb even op de website gekeken en volgens mij is de Apenheul niet zo heel erg groot en hebben 10 speeltuintjes ofzo. Ik moet ook regelmatig rusten ivm mijn bekken dus gaan we gewoon even bij ieder speeltuintje zitten zodat we allemaal even kunnen uitrusten.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    update }: we hebben hem lopend mee genemen. doe ik nooit meer :)
    Heb geen aap gezien omdat ik constant op hem moest letten. halverwege was hij moe en ging de rest slenterend

Buggys daar zijn trouwens geen aanrader, gewoon ijzeren zitjes met een trekstang

13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ow balen dat het toch niet zo ging als je had gehoopt!! Toch volgede keer iets meenemen voor je zoon!

Hoop wel dat je nog een beetje lol hebt gehad! xxx

Deel Deze Pagina